Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Project Lancer Gotenks **UPDATE*** Auto is verkocht

Filluar nga gotenks, Mars 24, 2014, 06:57:43 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Wieger

Ziet er al goed uit,  ik ken dat probleem heb je net je auto gewassen en dan een stukje rijden :p

gotenks

#31
Het heeft iets langer geduurd dan de bedoeling was maar hierbij de beloofde foto's (extra veel  8) ) van de frontlip















Als je in de weg een kleine gootje hebt dan is de de ruimte minimaal, dus afremmen  :o





Binnekort weer het vervolg  :P

Boemtjing

Staat em erg goed de lip!!


AcerTracer


Wieger


TehDusted

Ziet er zeker wel tof uit!

gotenks

Citim nga: TehDusted ne Maj 19, 2014, 06:27:00 MD
Ziet er zeker wel tof uit!

Bedankt dat waardeer ik

Citim nga: Wieger ne Maj 19, 2014, 05:41:06 MD
Super strak!!

Thanks

Citim nga: AcerTracer ne Maj 18, 2014, 09:09:36 MD
zeker netjes  ;D

Ik probeer de auto ook wel netjes te houden  ;D , dank je

Citim nga: Boemtjing ne Maj 18, 2014, 11:02:30 PD
Staat em erg goed de lip!!

Dank je. Het was even zoeken naar de juiste lip, maar uiteindelijk is het deze STI lip geworden.







Chaoth

Ziet er heel goed uit. Maakt hem meteen een stuk dikker :D

trancedrift

STI lip is het beste inderdaad, en auto ziet echt geweldig uit!

Switcher

Wagen ziet er erg netjes uit met die extra lip maar het lijkt wel alsof je erg laag ligt (sowieso aan de voorkant)?

AcerTracer

Citim nga: Switcher ne Maj 20, 2014, 09:10:54 PD
Wagen ziet er erg netjes uit met die extra lip maar het lijkt wel alsof je erg laag ligt (sowieso aan de voorkant)?


hij speelt wel een beetje vals aan de bestrating te zien  :P

gotenks

Citim nga: Chaoth ne Maj 20, 2014, 08:26:44 PD
Ziet er heel goed uit. Maakt hem meteen een stuk dikker :D


Dank je wel !
Citim nga: trancedrift ne Maj 20, 2014, 08:55:04 PDSTI lip is het beste inderdaad, en auto ziet echt geweldig uit!
Yep, het was de keuze tussen deze of de flat-style.


Citim nga: Switcher ne Maj 20, 2014, 09:10:54 PD
Wagen ziet er erg netjes uit met die extra lip maar het lijkt wel alsof je erg laag ligt (sowieso aan de voorkant)?
Dank je. Auto is wel verlaagd, maar het is geen schroefset hoor

gotenks

Citim nga: AcerTracer ne Maj 20, 2014, 08:05:04 MD

hij speelt wel een beetje vals aan de bestrating te zien  :P


You got me  :D


Maar ik had bij de foto wel geschreven dat als er een gootje is dat dan de ruimte dan wel minimaal is. De foto's waren ter illustratie daarvan. Maar ik vond het ook wel leuk om te laten zien hoe het er uit zou zien als de auto een stuk lager zou liggen.

gotenks

De sportback ziet van voren uit zoals elk andere Lancer, van de zijkant ziet het erg smooth uit, maar de achterkant  >:( , nee die is niet echt mooi. Daarom ben ik van plan om een diffuser te plaatsen. Nu heb ik er eentje gevonden, maar ik weet niet of deze past. Het is namelijk voor de sedan versie

Ik verwacht het eigenlijk niet, maar weet het niet zeker. Voor de sportback is er wel een OEM diffuser,  maar die is prijzig. Weet iemand of deze zal passen.



trancedrift


Deze versie dat jij liet zien steek een beetje te veel uit.


Wat andere mogelijkheden: