Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Project Lancer Gotenks **UPDATE*** Auto is verkocht

Filluar nga gotenks, Mars 24, 2014, 06:57:43 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

gotenks

Bedankt voor jullie advies.
Het wordt de gewone versie in smoke kleur.

Chaoth

haha, ik wist het!

FUUUUUU-SION whuuaaa!!! :P Goten en Trunks :P

Wieger

Ziet er goed uit die velgen ook  :o
ik heb 225 / 35 R 19
lijkt mij ook wel gaaf ramen laten tinten alleen wel k*t werk :P


gotenks

#18
Dank je Wieger. Die van jou is ook niet mis. Zeker met de 'Roar' bodykit is het echt een plaatje. Helemaal af. Een tip (maar dat is persoonlijk). Plastidip de velgen zwart. Ik denk dat het dan veel beter uit zal zien.


Het tinten van de zijramen is niet echt moeilijk. Een beetje handigheid en veel zeepsop gebruiken, dan komt het wel goed.
Achterruit daarentegen is erg lastig, vanwege de bolling (ook al is het maar een klein beetje bol). Ik heb het nu één keer geprobeerd, maar mislukt en weer afgehaald. Ik heb nu tenminste wel een mal die ik kan gebruiken om de bij de volgende poging de folie meteen op maat te snijden. Binnenkort poging twee 8)

gotenks

#19
Vandaag weer iets gedaan.
Begonnen met het 'debadgen'.  Nou dat stelde ook niets voor. Even 5 minuten fohnen, met visdraad wegsnijden en daarna met ontvetter schoonmaken. Klusje van 10 minuten. Dit is het resultaat.




Gisteren was met de post dit pakketje binnengekomen






Ook dit was een makkelijke 'mod'. Even alles goed schoonmaken, afmeten en op de juiste plek plakken. Met als resultaat:






Inmiddels zijn de volgende pakketjes al besteld, maar het moet nogal van ver komen. Dus ik moet nog even geduld hebben. Langzaam aan begint de Lancer meer en meer uit te zien, zoals ik het wil hebben.


AcerTracer

ooit wil ik ook een witte auto  ;D

ziet er heel netjes uit vooral met die raam spoilers

Mits

Mooie kleur, witte auto samen met donkere velgen en andere donkere "touches". Mods zijn ook mijn smaak; uniek maar niet té. Ga zo door, ik volg je topic met interesse  :D


Ik heb zelf nl. ook een Lancer SB (zie http://www.mitsubishi-owners-club.nl/forums/index.php/topic,8982.0.html) en was benieuwd waar je de chiptuning hebt laten doen? Ik heb de 1.8 motor versie, en vroeg me af of hier ook nog iets meer uit te halen s. Zonder gelijk het verbruik als een malle te verhogen.

Chaoth


Wieger

nice , ik wil die spoilers ook wel hebben ;)

gotenks

Thanks.
Als ik opnieuw zou moeten kiezen, dan zou ik wel de OEM raamspoilers nemen. Deze sluiten namelijk mooier tegen elkaar aan, waardoor het één geheel wordt. Nu heb ik een gat zitten tussen de voor en achterspoiler  :(


@Mits. Jouw octane blue is volgens mij ook een heel mooie kleur, zeker als het in de zon schittert  8) . Ik heb de tuning nu ongeveer twee maanden en heb nog geen dag spijt van gehad. Verbruik is niet toegenomen. Bij de tuning was ook een brandstofbesparing geprogrammeerd, maar dit merk ik niet echt. Het belangrijkste is dat de auto nog steeds zo zuinig rijdt, alleen veel 'smoother' en stiller. Ik heb het laten tunen bij datatechnic in Goor. Als je bij hun gaat zeg maar dat je door de wiite sportback bent getipt, kun je nog korting krijgen.


gotenks

#25
Nou na bijna 4 weken wachten is mijn volgende pakketje vandaag bezorgd.  :)
Dat wordt wel een klus om het goed vast te maken.
Bij deze alvast een teaser



gotenks

#26
Vandaag druk bezig geweest. Zo zag mijn auto eruit




Het heeft mij wel veel tijd gekost, ruim een uur. Dat komt omdat er diverse PITA clipjes zijn  >:( [size=78%]. Zeer moeilijk los te krijg zonder te beschadigen. Uiteindelijk zijn er 3 clipjes gesneuveld. Weer een ervaring rijker, de volgende keer zal dit klusje maar 15 minuten duren.[/size]
Ik ben tevreden met het eindresultaat. Foto's volgen nog. Auto ziet er te smerig uit.

Chaoth


AcerTracer


gotenks

#29
Oke, alvast een detailfoto  :P
Ik heb nog geen tijd gehad om te poetsen (behalve dit hoekje dan). De bumper is momenteel meer rood (door tig geplette muggen) dan wit.