Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Project FTO GPX Mivec - Opknappen en tunen

Filluar nga xchristox, Mars 03, 2013, 10:38:00 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Prowler

#15
Ik zal kijken of ik iets kan vinden ;)

xchristox

Thanks, heb de vraag ook bij MD performance gesteld. Heb dringend motor + elektrische schema's nodig!


Meteen door naar het volgende; ik weet niet of dit origineel is en ik weet niet waar het voor dient. Ik zie, hoor of merk in ieder geval niets bij het omzetten van de knop die ik rood heb omcirceld!



Op zoek naar roest trof ik het volgende aan in de kofferbak  ???  Hier ga ik vandaag mee aan de slag!

MiTsU

Volgens mij is die rode knop bedoeld voor het mistlicht aan de achterkant. Maar mijn mistlicht ligt in de kofferbak  :) Ik zie dat jouw FTO ook behoorlijk last heeft van roest. Balen die van mij heeft roest aan de chassisbalken dus moet ik een goede lasser vinden die voor een schappelijke prijs de boel wil herstellen.

Hier staat een technische handleiding voor de FTO: http://www.redfto.co.uk/Mitsubishi%20FTO%20Techinical%20Information%20Manual%20.pdf

xchristox

Citim nga: MiTsU ne Mars 09, 2013, 10:28:05 PD
Volgens mij is die rode knop bedoeld voor het mistlicht aan de achterkant. Maar mijn mistlicht ligt in de kofferbak  :) Ik zie dat jouw FTO ook behoorlijk last heeft van roest. Balen die van mij heeft roest aan de chassisbalken dus moet ik een goede lasser vinden die voor een schappelijke prijs de boel wil herstellen.

Hier staat een technische handleiding voor de FTO: http://www.redfto.co.uk/Mitsubishi%20FTO%20Techinical%20Information%20Manual%20.pdf


Bedankt voor de handleiding!!! En met de roest valt het echt reuze mee, in de kofferbak is het alleen zo gekomen omdat er een gaatje in het plaatwerk zat (waarschijnlijk uitgeschoten met slijptol met maken uitlaat) en er water in heeft gestaan. Buiten de roest in de kofferbak is de auto behoorlijk gaaf  8)

xchristox

Volgens de handleiding is het knopje de TCS switch!



MiTsU

Je hebt gelijk ik gooi twee dingen door elkaar. Ik heb net nog even gekeken maar mijn auto heeft geen TCS switch. TCS was destijds een optie.

Chaoth


MiTsU

Traction Control System  :) was een optie op de FTO. Volgens de verhalen op internet zijn er weinig FTO's met TCS.

Prowler

Citim nga: MiTsU ne Mars 09, 2013, 10:28:05 PD
Volgens mij is die rode knop bedoeld voor het mistlicht aan de achterkant.

Same here, bij mij dient ie ook voor het mistlicht :)

xchristox

2 van de 4 punten voor APK vandaag verholpen  8)


Verlichting gemaakt; na alles doorgemeten te hebben bleek bij het inbouwen van de Xenon verlichting + en - verkeerd aangesloten te zijn. Niet een hele slimme vorige eigenaar  :-X


Accu zat los, de klem was te klein en slecht vast gezet. Oude Peugeot klem gevonden tussen de overblijfselen van de sloperij van mijn vader en deze een nieuw leven gegeven!


Voor:



Na:



En vast een begin gemaakt aan het roest probleem in de kofferbak. Roest verwijderd, geschuurd en de 1e laag primer zit erop. Morgen spuiten in de kleur van de auto!







4Koen63

Ziet er netjes uit! Keep up the good work :D

xchristox

Voor:



Na:



Nu nog dat plakkerige rubber reinigen op de 1 of andere manier en het ziet er weer uit als nieuw!  ;D

xchristox

Nou de 1e lading nieuwe onderdelen is onderweg!  :D


tussenstuk/vervanger katalysator
Temperatuur meter koeling
Olie druk meter
Brandstof filter
NGK iridium bougie set
Olie filter
Complete riemen set (3 stuks) inclusief rollen en idler
2 nieuwe banden
Koppakking


Kan niet wachten tot het binnen is en ik aan de slag kan!!  8) 8) 8)

4Koen63

Hehehe dat wordt lekker vieze handjes krijgen! :D

MiTsU

@xchristox: welke merk primer heb je gebruikt voor de kofferbak?