Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

project ralliartmarthyn cyborg bodykit!

Filluar nga RalliartMarthyn, Korrik 15, 2012, 08:11:06 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

BBenjamin250

Inderdaad, deze auto heb ik vandaag ook gespot in Nijmegen, stond er vandaag zelf ook :p

RalliartMarthyn


4Koen63

Jep, mooi Coltje kerel! Jammer dat wij net gingen anders hadden we wel ff gebabbeld :D

RalliartMarthyn

dankje!, maar jouw eclipse mag er ook wezen!. Idd jammer, het praatje moet de 25e maar ;D

4Koen63

Komt helemaal goed, dan heb ik tijd zat!
Ook zal de Eclipse te bewonderen zijn tijdens één vrij-rijden sessie :)

RalliartMarthyn


Zo gisteren eindelijk de tijd gehad om de auto te poetsen en foto's te maken van het complete geheel.

De colt heeft al een tijdje zijn bumpers er op zitten, zoals misschien enkele al op japfest hadden gezien, maar nooit echt tijd gehad om het hier te plaatsen :-[
Tevens is er een update, de colt heeft sidewind begeleiders gekregen, die mij erg goed bevallen.









en nog 1 van japfest





Smitsuart

Wauw... wat een ontzettend mooie Colt!
Doet mij ietwat aan mijn vorige geliefde autootje denken ;)

Chaoth


4Koen63

Prachtig man! Echt een hele hele vette Colt :)


Misschien wel de mooiste van heel NL als je 't mij vraagt ;)

RalliartMarthyn

Dankje wel van de complimenten  ;D


In ben dan ook erg trots op wat ik er van heb kunnen maken, om dat er niet veel onderdelen voor zijn te krijgen.


De mooiste zal ik niet zeggen, er rijden ook genoeg andere mooie rond.





RalliartMarthyn

Omdat ik tegenwoordig vele kilometers moet maken, ben ik opzoek gegaan naar een vervanger van de colt. De colt reed heerlijk en ook erg zuinig, maar ik miste het vermogen om echt mee te komen met het verkeer.


Nu heb ik naar de nieuwe colt 1.5 gekeken, vanwege de zuinigheid. Tevens vond ik ruimte ook belangrijk, maar ik vind de cz5 niet echt bij mij passen. De zoektocht ging verder op het gebied van de lancer, de charisma heb ik nooit overwogen omdat die mij persoonlijk niet echt bekoord. Veelal zijn de type lancers die binnen mijn budget vallen, stations. Zeker geen verkeerde auto, alleen is die mij te groot. Nu weet ik dat er ook sedans zijn, echter de sportieve versies zijn naar mijn weten nooit in Nederland geleverd, althans ik ben er nog nooit 1 tegen gekomen. Het liefst zou ik een lancer sport of sportback als opvolger willen, maar dezen zijn voor mij te duur. Hier hielden mijn mitsubishi mogelijkheden op. Nu wil ik japans blijven rijden, dus waren er nog maar beperkte mogelijkheden.


Na lang zoeken kwam ik toch een auto tegen die aan al mijn eisen voldoen. Deze heb ik gevonden in de vorm van een Mazda 3 2.0 active. Een hele mooie complete auto met een sportieve uitstraling. Nu weet ik dat ik deze auto hier 'vloekt', maar ik wil dit mooie forum niet zo maar de rug toe keren. Ik hoop dan ook dat mijn oude colt hier dan ook te treffen en net zon liefhebber treft als ik was.


Nu eindigt mijn mitsubishi verhaal niet, omdat bij ons op het erf nog een hele mooie sportback te vinden is. Tevens is het ook nog mijn droom om een evo te bemachtigen, maar dan niet als dagelijkse auto, omdat deze niet geschikt is voor de afstanden die ik rij.
maar wie weet kom ik hier weer eens terug met een mooie mitsubishi. Maar voor nu is dit mijn nieuwe vervoersmiddel.




 




Chaoth

Erg mooie auto hoor! Vloekt helemaal niet ;)

Heb zelf ook wel gekeken naar Mazda's, omdat Mitsubishi inderdaad een wat beperkt wagenpark heeft (had).

Onze buren hebben een Mazda CX-5 staan. Ook een erg leuke wagen.

4Koen63

Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst! Leuke auto ;)