Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

project ralliartmarthyn cyborg bodykit!

Filluar nga RalliartMarthyn, Korrik 15, 2012, 08:11:06 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Eclipse2G

Erg netjes!

Sent from my LG-P990 using Tapatalk

RalliartMarthyn

Hallo allemaal, bedankt voor de leuke reacties.


Ik heb er weer een update bij. In de colt zit een klepje onder de radio en deze zat bij mij een beetje los, en bovendien wist ik ook niet wat ik er überhaupt in moest doen. Dus ik had het er met mijn vader over, dat ik er wel wat anders wou hebben. Ik had het idee om er klokjes in te doen maar die zijn haast alleen maar 52 mm, tot mijn vader zij dat hij nog wel klokjes had van vroeger. Die hebben we gezocht en ze  pasten perfect, zie hier het resultaat.


Het was eigenlijk heel simpel we konden het scherm er makkelijk afkrijgen en het kastje er uitgehaald om zo een stukje hout te zagen waar ze mooi in pasten. Deze hebben we met een sticker beplakt die ik nog over had en het staat heel mooi al vind ik het zelf.



[size=78%] [/size]


RalliartMarthyn


Hallo allemaal,


Na een tijd van drukte van school en werk niet echt de tijd gehad om weer iets te plaatsen of te reageren. Maar ik heb natuurlijk niet stil gezeten is er weer het één en ander veranderd.


Het belangrijkste dat gebeurt is, is dat de auto een spoiler heeft gekregen. Deze zit al weer een enige tijd op alleen nooit de tijd gehad om foto's te maken, ook hielp het slechte weer niet mee. Een andere update is de sport uitlaat van remus, altijd al willen hebben, maar altijd te duur geweest tot dat ik deze vond. Ik had geen zin om een uitlaat te kopen die helemaal aangepast moest worden. Deze zat er zo onder, al kwam ik achter een nare verassing, de tussen pijp was half verrot dus die hebben we ook meteen vervangen. Dit kon mooi voor de apk. Tevens heb ik ook nog blauwe neon onder het dashboard geplaatst.


Zo het stof is er weer af, hier de foto's   






4Koen63


jesse2g


Chaoth

En dat is nummer 3 met die spoiler :P

Ziet er goed uit ;)

RalliartMarthyn

ja dat waren er 4 maarja, heb jij hem trouwens al op de auto geplaatst

Chaoth

Nee nog niet. Centjes zijn nu eerst op. Colt heeft wat reparaties gehad. Velgen en banden hebben eerst weer genoeg gekost :P

RalliartMarthyn

Ja ken het, al had ik mazzel met mijn velgen, die banen waren haast zo goed als nieuw.
echter heet die spoiler mij ook meer dan genoeg gekost. ik moet ook de apk afwachten, dus misschien kom ik ook nog onverwachte kosten tegen

RalliartMarthyn

Zo even wat stof afblazen hier,


Ik ben druk met stage, en heb niet veel tijd om dingen te plaatsen, maar toch de tijd gevonden voor een update.
Namelijk een veerpootbrug.


[/URL]
[/URL]


De veerpootbrug moest wel even een kleurtje krijgen omdat hierdoor hij wat meer opvalt.


En ik doe stage bij een wegenbouwbedrijf dus, is ie ook altijd smerig. Maar toen ie weer schoon was, moest ik even van de gelegenheid gebruik maken.


[/URL]
[/URL]


Eerst volgende wat gedaan moet worden, zijn de zomer velgen, alleen nog even wachten op de naafkapjes.

4Koen63

Netjes man :) Merk je er ook wat van onder het rijden?


Echt een nette Colt heb je!

RalliartMarthyn

Dankje,


Hij helt iets minder over, in de bochten. Maar voor de rest voelt hij iets steviger aan.

4Koen63

Okey top man :) Ik ga die dingen ook een keer bestellen voor mijn auto, zowel voor als achter.

Ukkie

Kwam je zonet ook nog tegen bij leeuwarden  :P