Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Mitsubishi MartijnColt

Filluar nga martijncolt, Maj 06, 2012, 07:20:04 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Ukkie

Zo he.. Die glimt! Ziet er allemaal weer netjes uit!

martijncolt

Weer een update,


Gisteren en vandaag 's avonds bezig geweest met de achterlicht folie! En het staat echt strak moet ik zeggen!





En nog een foto van beide kanten (excuus voor de slechte kwaliteit, was al wat schemerig).





Morgen komt een nieuwe COB dagrijverlichting led binnen en kan ik die ook weer monteren ipv die kapot was gegaan ;)


6 September ga ik trouwens naar Spaarnwoude meeting voor Stichting doe een Wens, wie gaat nog meer? Wel leuk om mitsu's van MOC te spotten ;D


grtz Martijn

roy94

Ziet er goed uit!


Hoe heb je dat precies gedaan met de folie?
en welke folie heb je gebruikt?

martijncolt

Folie heb ik gekocht bij JapPower in Alphen aan den Rijn, is gewoon blinderingsfolie voor koplampen en achterlichten.
Dit is echt zwart, je hebt ook nog smoke dat is wat minder zwart.


Verder globaal een stuk uitknippen, beschermfolie (plakkende kant) eraf halen.
Dan een stukje op je lamp plakken, alvorens wel goed schoonmaken die lamp.
Dan met een rakel steeds een stukje verder plakken en met je hand de andere kant van de folie vasthouden.


Ik heb zo min mogelijk met een föhn gewerkt want dan kunnen er nog luchtbellen onder komen omdat de folie dan zachter wordt.
En daarna steeds controleren of je luchtbellen hebt en zo ja overnieuw plakken en doen.


Tis een werk maar ziet er wel gaaf uit ;)  Voor de APK koop ik een extra set achterlichten.




Chaoth

Ziet er erg netjes uit! Ideaal dat die achterlichten vlak zijn.

Wil mijn achterlichten eigenlijk ook donker hebben, maar daar zitten afwijkende vormen in het glas :(

martijncolt

Ja dat scheelt echt, met koplampen die nog vormen hebben enz zullen wel moeilijker zijn idd.

Maar Chaoth is plastidip smoke niks voor jou? Kan je het ook weer loshalen en eraf peuteren voor APK.


Smitsuart

Ziet er stoer uit martijncolt!
Trouwens ook wel stiekum mijn favoriete model Colt haha ;)

Als je een paar rode refectoren op de bumper monteert en niets zegt :P heb je kans dat ie gewoon door de APK heen komt...
Dat is mijn ervaring :)

Taxloss


martijncolt

Tnx :) Ja ik ga tzt denk een setje achterlichten kopen van de facelift versie die met heldere achterlicht zeg maar.
Maar dat is voor februari pas  :P