Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Nieuw lid met Outlander 2.4 Invite 4WD

Filluar nga chris70, Maj 05, 2012, 10:54:25 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

chris70

Goedenavond allemaal, even voorstellen, mijn naam is Chris Noks en woon in Tilburg. Sinds vandaag eigenaar van een zwarte Mitsubishi Outlander Invite 2.4 4WD van 11-2007. Hij is nu nog redelijk standaard maar gaat a.s. vrijdag de garage in voor wat verfraaiingen (privacyglas, stijlen, handvaten). Ik voeg daarna nog wel een foto toe. Verlanglijstje voor later zijn 18" velgen, parkeersensoren en dakdragers (die ontbraken er helaas op). Het ritje van de garage naar huis is in ieder geval goed bevallen. Paleisje op wielen. Ik maak graag gebruik van jullie expertise en zal waar mogelijk zelf ook een bijdrage leveren.

Eagle1982

Welkom Chris,


Veel plezier hier op het forum en uiteraard met je ride (al zal dat geen probleem zijn)
Ben benieuwd naar de pica's.


Evo driver


MD-Performance


Lancer15gli

welkom met uw mooie wagen veel fijne kms toegewenst

robsel

#5
Hi Cris,

Goede aankoop deze Outlander zal je snel veel plezier in krijgen.
Er is veel te koop aan accesoires alleen vrij prijzig meestal. Ik weet dat er in Nederland ook een aantal op de sloop staan waar nog wel eens wat leuks af te halen is.
Hier een al vast een link:
http://www.schadeautos.nl/demontageautos.php?merk_demontage=mitsubishi&type_demontage=outlander


gr

chris70

Bedankt voor het welkom. Bedankt Robsel voor de tip. Gr Chris