Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Even voorstellen

Filluar nga Galant-GTI-2.0, Janar 11, 2008, 01:16:15 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Galant-GTI-2.0

hallo,


Ik ben Dennis,18 jaar, woon in het zuiden van het land, en sinds 3,5 week de trotse eigenaar van een Galant GTI van hetzelfde bouwjaar als ikzelf :D (1989)

een paar foto's :




OxygeneFRL

#1
Ook welkom hier :) he waar woon jij ongeveer? Jij wilde mij wel helpen met de kleppendekselpakking maar ik ben dit weekend in Venlo. Is dat een beetje in de richting?

Galant-GTI-2.0

#2
Citim nga: "OxygeneFRL"Ook welkom hier :) he waar woon jij ongeveer? Jij wilde mij wel helpen met de kleppendekselpakking maar ik ben dit weekend in Venlo. Is dat een beetje in de richting?


Je hebt PB!

GHINO

#3
Hiiiiiiiiiiiiiiiiii thereeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :mrgreen:

TResaEclipse

#4
Jij ook hier :D Welkom!

Galant-GTI-2.0

#5
bedankt voor het hartelijk welkom :D


Overigens zijn de foto's van de GTI niet meer helemaal up to date, maar ik moet even nieuwere zoeken op de laptop. Deze foto's dateren nog van 3,5 week geleden, toen ik de auto net had. Sinds dien , is de bumper, geheel, dus onderbumper en alles, eraf geweest, en FATSOENLIJK erop gezet, de kentekenhouder is nieuw(en dus recht, oude was kapot, en opnieuw opgeboord, maar wel scheef, en zowieso, een nieuwe kost 5 euro, dus daarvoor ga ik echt niks aanpassen aan een kapotte... :roll: )Als ik erover nadenk is er best veel gebeurd aan de auto in 3 weken tijd. De bumper geheel eraf, en fatsoenlijk erop, alle deurstijlen opnieuw zwart gespoten,ruitenwisser armen opnieuw zwart gespoten, nieuwe thermostaat, antivries vervangen door koelvloeistof, check engine lampje wat aan bleef verholpen, als hij warm was niet starten verholpen, enz.

sp1046mhs1

#6
Ha Dennis, hier nu ook al?  :mrgreen:


Citim nga: "GHINO"Hiiiiiiiiiiiiiiiiii thereeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :mrgreen:
Pfff, mafkees!  :lol:

Joeri

#7
een serieuze wel gemeende welkom ;)

robin

#8
mooi gti ik heb er woensdag zelf ook een gekocht in nieuw buinen
deze stond te koop op marktplaats
het zijn echt geweldige auto,s
ik wens je er veel geluk mee

rgt  robin

GreenEclipseDriver

#9
Welkom !!!  :D

Eclipse4Life

#10
Welcome!!! :P