Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

aatje colt '95 update 4-3-2009

Filluar nga aatje colt '95, Janar 21, 2009, 10:26:14 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Roy

#15
Hey, leuk wagentje, waar kom je vandaan? want hier in de buurt heb ik al een paar keer een zelfde colt in die kleur zien rijden?
Groeten, Roy

aatje colt '95

#16
heej roy

ik woon in arnemuiden vlak bij middelburg (zeeland)
kweet niet of het kan laat maar weten he ;)

Chaoth

#17
Het aatje,

Zier er goed uit. Ik heb op precies dezelfde plaats de schakelaar voor mijn neon.. Het is wel even gebleven bij alleen de schakelaar, want ik was zo handig de neonbuizen te laten vallen  :oops:  :lol:

Nog ffies een vraagje.. ik zag op je foto dat je de blaasroosters ook zilver had gespoten.. zijn die makkelijk te verwijderen??

Tip: misschien is het leuk om de zwarte covers rondom je knoppen ook zilver te spuiten??

Groet,

Kim

aatje colt '95

#18
heej kim,

bedankt voor je reactie
die roosters zijn heel simpel teverwijderen en iets minder simpel terug teplaatsen:P
je moet gewoon een schroeven draaier platkop er tussen zetten en ze zijn los!
om ze terug te plaatsen moet je mikken om hem weer in die andere buis terug tedoen het is kort om erg simpel allemaal

ik heb er wel voor gekozen om eerst naar de sloop tegaan en dan van een andere colt die roosters meej tenemen en die tespuiten zo dat ik altijd nog alle orignele onderdelen heb;)

en nog een tip je moet die roostertjes niet schuuren!!!!!!!
want er zit een soortje patroon op en die krijg je er bijna niet uit en ga je er dan over heel spuiten word het niet mooier op!