Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Wieger's Galant 2.4 GDI GLS

Filluar nga Wieger, Janar 27, 2011, 05:34:57 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Eagle1982

Zo dat is inderdaad balen man.
Zonde, helemaal als dan je gereedschap ook niet past krijg je helemaal de straal in.
De banden maat is verder identiek en dan doel ik voornamelijk op de hoogtemaat de 45?


@Davey:
Als die banden van Wieger 225/45/17 zijn en die op MP 215/45/17 dan betekend dit dat de band platter is en de km teller te hoge waarden gaat geven.
De waarde 45 is de hoogte van de band in procenten van het loopvlak ;)




Wieger

Klein updatje ,
Vandaag naar Den Haag geweest voor die velgen te bezichtigen , ze zaggen er perfect uit maar toen keek ik even verder en bleek het 5 gaats te zijn inplaats van 4 !
Dus dat is zwaar ruk , nu opzoek naar andere velgen als iemand nog 17 inch heeft liggen voor een Galant let me know ;)

Evo driver

#32
Staat op mp nog een set van een station te koop voor niet al te duur. staan ook te koop aangeboden op het galant fans forum.

http://bravo.messageboard.nl/30868/viewtopic.php?t=4242

gr. remco

Wieger

hey , ja die heb ik ook gezien lijken mij ook vet maar moet ze zien als ze eronder zitten anders is het wel lastig .
Die OZ Racing velgen (Cees galantfans ) vind ik ook super staan !

KNOEI 8G

Gaat niet passen onder een G. heeft steekmaat 4x114.3  :(

Wieger

hey thx voor het zoeken ;) ik dacht zelf meer aan zoiets http://link.marktplaats.nl/454266896

Wieger

waarom antwoorden mensen niet op hun mail als ze iets te koop hebben staan !  :'(

Wieger

heb net de 2de mail erheen gestuurd  :P
Staat geen telefoon nummer bij dat is nu het minste eraan :S

Wieger

Okee waren jou veren kapot of iets ?
Deze Space Star heeft nu hulpveren achter , dat merk je wel hij is wel stug van achteren .
Een half jaar geleden hebben we de veer links voor vervangen deze was geknapt zo opeens .
We zaten toen achter in de tuin en we hoorde een doffe klap bij die auto verdaan komen wij zoeken of het een lekke band was ofzo maar konden niks vinden  :P
Ik kwam er achter toen ik wou weg rijden dat het sturen zwaar ging en naar 1 kant trok  ???

Wieger

Ik heb een beetje op internet zitten sneupen en ben bij deze 2 velgen uitgekomen die ik wil hebben .





de AEZ XYLO



En deze de OZ Superturismo GT


Ik zit eigenlijk te zoeken naar een mooie 2de hands setje maar blijkt toch lastig te zijn om de goeie maat te vinden  :(

Chrissart

Maarrrrr de charisma heeft toch 4 gaats velgen?

En die Superturismo velgen zijn zo mooi he, vooral met witte lak eroverheen zoals ze bij de autorai op de OZ stand stonden.

Wieger

Ik heb geen idee , volgens mij wel  :P
Ik heb 4x114,3 maar de afbeeldingen zijn ter indicatie  8)

KNOEI 8G

Zeker mooie velgen!!!  8) Zullen beiden mooi staan onder je G.

Wieger

Ik heb er nu ook AEZ velgen onder zodoende

Chaoth

Kheb AEZ's van Remco gekocht :P

Je hebt qua velgen aardig dezelfde smaak als ik, Wieger. Zit zelf ook regelmatig naar dergelijke velgjes te kijken :)

Helaas het geld er niet voor :(