Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Wieger's Galant 2.4 GDI GLS

Filluar nga Wieger, Janar 27, 2011, 05:34:57 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Space Star 1.6

Nou space star is toch fijne auto  :P

echt vreemd ineens stuurbekrachting weg is >:(  hopen dat goed komt

Evo driver

Het is meer hoevaak een auto gestart wordt en hoe oud de auto is.

gr.

Ps. ja de onderdelen zijn idd aan de prijs.

Chaoth

Citim nga: Evo driver ne Tetor 10, 2011, 09:59:31 MD

Ps. ja de onderdelen zijn idd aan de prijs.

Welkom in de wereld van de Japanners zou ik zo zeggen :D

Wieger

ik weet het :s . De garage belde ook nog dat de d riem ook beschadigd was dus daar ook maar meteen een nieuwe op huppa ! Ik heb met me colt 2 jaar rond gereden en die had bijna 2 ton meer op de teller en daar heb ik kwa centjes minder aan gehad Nu AL ! :p

Evo driver

Het is dat je zo verweg woont anders weet je me wel te vinden...

Wieger

Het dashboard verlichting van me Climate control unit dus ik moet nu voelen waar de knopjes zitten om hem te bedienen .
Heeft iemand enig idee hoeveel ik moet slopen zodat ik die unit eruit kan halen ?


Alvast bedankt :D

Evo driver

Hammertime !!!! :D

Wat je moet doen is het paneel rond de pook loshalen gewoon omhoog klikken.
Daarna de asbak er uit halen.
Evenuteel ook de radio er uit halen.
Dan kan je het middelste paneel er ook met beleid uit trekken.
En dan kan je erbij.
Let wel met het monteren dat de aanvoer slang van de climate control er weer opgeschoven wordt anders werkt hij niet meer naar behoren.

gr. remco

Wieger

pff joepie dat word weer ouderwets met beleid slopen !


Wieger

Vandaag een uitbreiding van me audio systeem gevonden van de zelfde serie als ik voorin de deuren heb zitten .
Ik was al een tijd opzoek naar nieuwe speakers uit de NV serie van Fusion en nu heb ik een prachtig 3 weg compset op de kop kunnen tikken bij een audiozaak in Arnhem .





Ik wil die mid ( 10 cm ) in de achter portieren hebben en de woofer achterin de hoedenplank en de tweaters denk aan iedere kant van de hoedenplank maar ik moet nog wel wat aanpassen in de hoedenplank en moet opening gaten maken in de achterdeur panelen .



Past net niet :S



En hier een adapter plaatje voor maken .


Weet iemand nog een plaats waar je fatsoenlijk een 4 kanaals versterker kan plaatsen zonder dan je er in de kofferbak last van hebt ?
Ik dacht misschien onder de passagiersstoel of iets ?


Specs :


Max Power Rating: 240 Watts|n|RMS Power Rating: 80 Watts|n|Compliance: 716.9 (Cms)|n|Cone Area: 13.68 (Sd)D.C. Coil Resistance: 2.1 (Re)Electrical Q: 0.425 (Qes)Force Factor: 4.71 (Bl)Free Air Resonance: 50 (Fs)Frequency Response: 50Hz - 23kHzImpedance: 2Ohm (Nominal)Mechanical Excursion: 12.5 (mm)Mechanical Q: 7.76 (Qms)Sensitivity: 92 (dB) (1W/1M)Total Loudspeaker Q: 0.403 (Qts)Magnet Structure: 15 (Oz)


Prowler

Past die versterker niet onder je stoel? Ik dit in mijn vorige auto ook gedaan, maar dan met een 5 kanaals versterker.
Of eventueel een dubbele bodem maken in je kofferbak? Dit ben ik namelijk aan het doen bij de FTO ;)

Wieger

Nou de Galant staat weer bij de dealer !!  :'(
Vanochtend richting school ging me MM lampje branden en dacht nee he weer zo stomme foutmelding gaat vanzelf wel uit .
Maar dit keer ging hij dus mooi niet uit dus toen ik thuis was meteen naar emmeloord gereden en bleek de bdp sensor een fout melding te geven .
Maar de motor liep gewoon goed alleen het brandstof gebruik was opeens hoger :s


dus maar afwachten morgen

Evo driver

Ze hebben toch laatst je distributie gedaan toch ? Laat je dus geen oor aan naaien mochten ze de boel verkeerd hebben gemonteerd, En is de accupool er afgeweest ?

Wieger

het was de sensor op de nokkenas want je hebt er 2 heb ik begrepen ?
tja ze hem morgen laten draaien en signaal doormeten als het lampje gaat branden ofzo :S
De accupool is er niet afgeweest zover ik weet

Evo driver

Ja klopt je hebt er 2 maar meestal is het de bovenste die stuk gaan maar dan zou hij alleen even starten en dan uitvallen