Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

ffkes voorstellen

Filluar nga Tuono2004, Dhjetor 15, 2011, 08:42:03 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Tuono2004

Beste allemaal,

Mijn naam is Michael van Oers, ik ben 35 jaar oud en woonachtig in Tilburg. Ben getrouwd, geen kids wel een hond, Peanut. Ben sinds kort in het bezit van een Mitsubishi outlander sport 2.4 automaat 4wd op LPG uit 2007(model 2003-2006). foto's volgen nog. Hier voor tijdelijk een Renault Scenic gehad om ff een korte periode te overbruggen. Deze korte periode werd helaas 2,5 jaar!
Mijn schoonvader heeft me aangestoken met 't outlander virus, hij heeft in 2006 een nieuwe gekocht, ook 'n 2.4 automaat 4wd. En elk jaar als we op wintersport gingen en ik door de bergen achter de outlander van mijn schoonvader aan glibberde dacht ik bij mezelf, "volgend jaar koop ik er ook één".
Nu was 't zover, de renault gaf ons geen vertrouwd gevoel meer en toevallig liep ik tegen een super mooie outlander aan met weinig km's op de teller, 70.000 met NAP. Natuurijk ff proef gereden en alles op gevraagd en uitgezocht. De auto ziet eruit als nieuw en rijdt heerlijk op een klein puntje na maar deze vraag heb ik al op een ander topic gesteld. Wacht nog wel op jullie antwoorden.
Naast dat ik met veel plezier rij in de Outlander ben ik ook vaak te vinden op de motor. Heb een Aprilia Tuono, vandaar m'n gebruikersnaam.

M.v.g.

Michael van Oers

Bart

Hooi welkom op het forum! Mooi dat je van de franse autos genezen bent;) verstandige keuze :D veel veilige km-ters toegewenst en veel rijplezier!

Eagle1982

Hey Michael,


Welkom hier, gezien de naam van de hond durf ik aan te nemen dat we hier te maken hebben met een Jeff Dunham fan en een vrij jonge hond  :D
Maar mooi dat je nu weer in stijl kunt rijden en bovenal natuurlijk met een vertrouwd gevoel de weg op kunt.


Veel plezier met je nieuwe aanwinst en natuurlijk hier op het forum.






PS. Foto's zijn we hier met zn allen gek op...