Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Nieuw Lid steld zich voor!!

Filluar nga ginotjeze, Korrik 17, 2013, 05:35:51 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Eclipse2G

uhmm je hebt toch je auto terug versnellingsbak omhangen??

ginotjeze

Ja is ook een optie.. maar daar komt wel meer bij kijken.. van automaat na handgeschakeld moet wel het een en ander gebeuren.. maar tis wel een optie.
En bedankt voor uw reactie

Eclipse2G

Citim nga: ginotjeze ne Tetor 05, 2013, 12:56:51 PD
Ja is ook een optie.. maar daar komt wel meer bij kijken.. van automaat na handgeschakeld moet wel het een en ander gebeuren.. maar tis wel een optie.
En bedankt voor uw reactie

middenconsole, versnellingsbak, computer van de bak that's it goed te doen en een automaat is goedkoper in aanschaf dus goede overweging!

ginotjeze

Ja en met rdw enzo moet ik hem weer omlaten zetten naar een gr

AMP

Citim nga: Eclipse2G ne Tetor 05, 2013, 02:02:29 MD
middenconsole, versnellingsbak, computer van de bak that's it goed te doen en een automaat is goedkoper in aanschaf dus goede overweging!
middenconsole hoeft niet, die is hetzelfde bij een automaat als bij een handgeschakelde, alleen komt er in plaats van een versnellingspook een automaat pook, wat je wel nog moet is nog de pedalen met alle toebehoren overzetten.
manuele bak heeft geen versnellingsbak computer, wat je wel moet doen is een aanpassing aan de bedrading zodat de automatische bak computer denkt dat je in P staat anders kan je je motor niet starten, of je kan de gehele kabelboom van de manuele gr overzetten in de (ex)automaat gpx.

ginotjeze

Ja ik denk er wel even overna... misschien tog een gr uit engeland zoeken net zoveel moeite tog..

Eclipse2G

Citim nga: ginotjeze ne Tetor 05, 2013, 03:22:29 MD
Ja en met rdw enzo moet ik hem weer omlaten zetten naar een gr

nee joh alleen bij 40% vermogenswinst dus niks aan de hand en j\e hangt toch alleen de bak om???
Citim nga: AMP ne Tetor 05, 2013, 11:19:17 MD
middenconsole hoeft niet, die is hetzelfde bij een automaat als bij een handgeschakelde, alleen komt er in plaats van een versnellingspook een automaat pook, wat je wel nog moet is nog de pedalen met alle toebehoren overzetten.
manuele bak heeft geen versnellingsbak computer, wat je wel moet doen is een aanpassing aan de bedrading zodat de automatische bak computer denkt dat je in P staat anders kan je je motor niet starten, of je kan de gehele kabelboom van de manuele gr overzetten in de (ex)automaat gpx.

ik bedoel kapje waar de pook inzit met de PRND opstaat
en waarschijnlijk is het kwestie vanandere v-bak ecu in

ginotjeze

Okee! Dan is het een kwestie van omzette verder niks..

Eclipse2G

Citim nga: ginotjeze ne Tetor 06, 2013, 08:30:49 MD
Okee! Dan is het een kwestie van omzette verder niks..

ja dat klopt dus gewoon doen!

vraag anders maar na bij rdw die zullen dit bevestigen

ginotjeze

Mwa vraag niks na ga dat wel gewoon doen nu gewoon een gpedkope automaat kopen met defecte moter

areksz121

Met kabels, kan ik wel bij helpen  :)  compleet kabelboom zelf gestudierd heb dus geen problem ;)

ginotjeze

Arek dankjewel..
Als ik er niet uit kom za ik jou een prive bericht sturen of je mij kunt helpen..

Ik heb de hele binnen kant leeg gestript gister en morgen gaat de moter er uit en dan kan die na de sloop..

Deuren er uit achter klep er uit.. bumper er af..
Etc..

En dan mag de fto na de sloop met pijn in me hart...

Eerst fto op de sloop in straal van 100 km denk ik..

Gelukkig kun je er dan niks meer afhalen. ..

Alles is er dan uit..

Bedankt voor de reacties