Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

8G Galant V6 VR2 project

Filluar nga MarkSanne, Shtator 08, 2007, 04:29:31 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

MarkSanne

Andere leds of Indiglo oplossingen zijn mogelijk bij 'gewone' tellerunits. De versie die ik heb is het in luxere modellen gevoerde 'High Contrast' tellerunit. Als het contact uit is zie je een zwarte plaat en zijn de tellers/insturmenten verborgen. Ik vind het zelf heel erg fraai.

Rayner

Citim nga: "Chaoth"Je kunt heldere led lampjes krijgen die je erin kunt zetten :)

Kun je ook nog kleur kiezen. Ik heb er een tijdje blauwe in gehad, maar ben uiteindelijk overgegaan op Indiglo  :twisted:  8-)  :P

Solderen is zoveel werk! :lol:  en op de een of andere manier wordt het nooit zo egaal als eerst...

@ MarkSanne Fraai is het zeker! Ik ga even zoeken of er ook een vergelijkbaar iets voor andere Modellen/Merken zijn 8-)

Chaoth

Je hoeft niet te solderen.. je kunt gewoon de lampjes vervangen..

Kheb uiteindelijk Indiglo telleroplaten genomen.. toch net wat beter  :D

marksanne

Zoveel jaar later... En ik.heb de Galant VR2 nog steeds! Wel al jaren in schorsing, maar vorige week even starten en gewoon lopen! 

Ik merk dat ik mijn account hier blijkbaar verloren ben. Waarschijnlijk terecht na jaren van geen gebruik... 

Een paar jaar terug heb ik ook een echte vr4 gekocht trouwens. En nog een opknap V6 elegance. Allemaal krijgen ze aandacht, maar eerst wat andere zaken regelen!