Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

En weer een nieuwe Outlander

Filluar nga swarm01, Janar 15, 2013, 11:04:28 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

swarm01

We hebben ook zeer bewust gekozen voor de Outlander vanwege zijn betrouwbaarheid, maar binnen een maand twee keer bij de garage is toch wel jammer.


Aanstaand weekend weer richting Zwitserland en begin toch weer dat onderbuikgevoel te krijgen wat wij ook elke keer hadden met de laguna.


Bedankt voor de zeer duidelijke uitleg!

Evo driver

Als het check engine lampje brand en de motor blijft normaal lopen dan kan je er gewoon mee blijven rijden. Je auto blijft er niet van stil staan op een storing op de lambda sensor. HEt is alleen irritant dat lampje

Hij zal wel de achterste aangeven denk ik of niet ?
Rijdt hij op gas toevallig ?

Gr. remco

swarm01

Nee, de auto rijd niet op gas.


Het was nu niet de Lambdasonde. Nu was het een temparatuursensor op de versnellingsbak. De sensor zelf was niet defect. Het vermoeden is dat het in een connector zat. Deze zijn schoon gemaakt en het probleem is verholpen.


Om als leek door te rijden met een lampje wat brand vind ik lastig. Het lampje heeft nu twee keer gebrand met verschillende oorzaken. Ik kan dus nooit met zekerheid zeggen waarom het lampje brand en zal dus altijd direct naar een garage moeten.


Maar ja, ik ga er nu vanuit dat het de komende tijd wel goed zal gaan. Nu morgen lekker op weg naar Zwitserland met een heel klein onderbuik gevoel.


Groet, Michael