Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Even voorstellen

Filluar nga Cor, Dhjetor 19, 2011, 09:18:36 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Cor

Hoi allemaal,
Ik ben Cor bijna 51 jaar en hopelijk op mijn verjaardag 20 jan krijg ik de nieuwe Outlander edition two.
Na een proef ritje in de auto was ik eigenlijk al meteen verkocht, maar wilde toch nog andere auto's bekijken, zoals de Qashqai , de IX 35 en de Sportage, maar ik ben dus toch uiteindelijk gevallen voor de Outlander, deze had de meeste opties Het zit comfort is voortreffelijk, daarbij krijg je ook nog eens een zee aan ruimte en daarom was de keus dus niet echt moeilijk. Het moeilijke is dat we nu nog een kleine vier weken moeten wachten  :)
En nu gaan we dus eens wat rondneuzen op dit forum om misschien nog nuttige tips te vinden.


Wieger

Welkom hier !
Ik krijg nu niet zo mooie cadeau's van de kerstman ! :S
Welke uitvoering en motor is het geworden voor de Oudlander ?


Groeten

Chaoth

Welkom! Ben erg benieuwd naar de Outlander. Zijn echt brute auto's.

Cor

Citim nga: Wieger ne Dhjetor 19, 2011, 09:27:42 MD
Welkom hier !
Ik krijg nu niet zo mooie cadeau's van de kerstman ! :S
Welke uitvoering en motor is het geworden voor de Oudlander ?


Groeten


De kerstman was erg gul dit jaar, maar daar moeten we dus ook de nodige jaartjes mee doen.  ;)
Het is de  2.0 Edition Two CVT geworden.

Evo driver

Gefeliciteerd en sterkte met wachten :D

Cor

Ik ben nog aan het nadenken om de led dagverlichting erbij te doen, maar pfff wat is dat duur €595,-.
Ziet wel mooi uit..... :(

Evo driver

Het is zeker aan de prijs maar wel een hele gave gadget.

OutlandEric

Welkom en veel plezier(ige km's) met de Outlander!
Goede keuze  ;)

Cor

Nog 10 daagjes wachten......


Even een vraagje voor de kenners, hoe moet je een nieuwe auto inrijden, of is dat helemaal niet meer van toepassing tegenwoordig. Voor mij is het in iedergeval al heel lang geleden dat ik een nieuwe auto gekocht heb.