Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Even voorstellen

Filluar nga ton1954, Janar 15, 2015, 02:52:22 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

ton1954

Hallo medeleden,

Even voorstellen, mijn naam is Ton en woon samen met m'n vrouw Ada in Asch (Gld). Ben zeer recent lid van de Mitsubishi Ownersclub geworden daar ik hoop in de loop van 2015 de eigenaar te worden van een Outlander (Benzine) en benieuwd ben naar de ervaringen van andere Outlander eigenaren/rijders. Daarnaast verwacht ik af en toe een vraag te hebben voor het forum.
Ik rij nu nog Fiat Doblo 2.0 Turbo Diesel (is inmiddels m'n derde Doblo). Een ruime auto daar de ruimte nodig is oa ivm onze honden (een Duitse Dog een kortharige Collie die regelmatig mee moeten.
Op dit moment heb ik een (eerste vraag), mijn huidige Doblo kan audio bestanden afspelen wel vanaf een Windowsphone echter niet vanaf een Iphone. kan iemand laten weten of de Outlander overweg kan met meerdere phones (besturingssystemen Android/Windows/IO8)?
Alvast dank voor jullie reactie en tot ziens op een van de bijeenkomsten van de club.
M vr gr
Ton

cyberbob

Welkom op dit forum

Een goeie keuze met de outlander heb zelf vorig jaar een nieuwe outlander gekocht. En mijn vorige was ook een outlander. Dus zeker goeie keuze.
Ja, normaal gezien geen probleem kan je afspelen via je bluetooth. En nog handiger is gewoon muziek afspelen vanaf de usb stick.

ton1954