Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Even kennis maken

Filluar nga morris, Shkurt 03, 2013, 09:18:36 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

morris

Hallo,

ik ben Maurice. Ik heb nu een carisma. Ik rij er al 1,5 jaar met plezier in. Heb hiervoor een carisma van 1996 gehad. Hal eigenlijk al wat veel km. gereden voor de afstand die ik naar mijn werk moet maken. Heb erna een gdi van 2001 gekocht met 130.000km. op de teller. Ik heb al veel verschillende auto's gereden, maar mitsubishi is voor mij toch een blijvertje.
Omdat we dit jaar gezinsuitbreiding krijgen en 2 honden (labrador's) hebben, moet ik helaas afstand doen van mijn carisma. Zal nu moeten kijken voor een station wagen. Misschien eens kijken voor een Lancer station van na bj. 2000. Vind ik wel een mooi model. Of zijn er vaste problemen waar deze auto's mee te maken krijgen?? De carisma heeft nu 160.000 km. gereden en rijdt echt als een zonnetje.
Had hem graag nog de nodige jaartjes willen rijden. Maar is niet echt een auto om met z'n vijven op vakantie te kunnen gaan en dergelijke.
Hoop dat ik er een nieuwe liefhebber voor vind, die hem met net zo veel liefde behandeld als dat ik altijd heb gedaan. Heeft van december een nieuwe apk en nog net een grote beurt gehad.

Space Star 1.6

welkom :)

mooie carisma :)

lancer wagon is zeker goed! meeste voorkomend probleem is piepen kraken bij veren. maar snel te oplossen :)
engelse site schreef dat lancer wagon meeste betrouwbaarste van 2de hands  ;D  zeker waard.

lekker kofferruimte in lancerwagon ! :)  chockpit is van evo 7 8)

p.s. heb je nog meer fotos van je carisma ?

morris

Op marktplaats wel de nodige lancer's gezien met weinig km.
Dank je!
Hij ziet er zeker nog goed uit, zit goed in de lak.