Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Even kennis maken

Filluar nga morris, Shkurt 03, 2013, 09:18:36 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

morris

Hallo,

ik ben Maurice. Ik heb nu een carisma. Ik rij er al 1,5 jaar met plezier in. Heb hiervoor een carisma van 1996 gehad. Hal eigenlijk al wat veel km. gereden voor de afstand die ik naar mijn werk moet maken. Heb erna een gdi van 2001 gekocht met 130.000km. op de teller. Ik heb al veel verschillende auto's gereden, maar mitsubishi is voor mij toch een blijvertje.
Omdat we dit jaar gezinsuitbreiding krijgen en 2 honden (labrador's) hebben, moet ik helaas afstand doen van mijn carisma. Zal nu moeten kijken voor een station wagen. Misschien eens kijken voor een Lancer station van na bj. 2000. Vind ik wel een mooi model. Of zijn er vaste problemen waar deze auto's mee te maken krijgen?? De carisma heeft nu 160.000 km. gereden en rijdt echt als een zonnetje.
Had hem graag nog de nodige jaartjes willen rijden. Maar is niet echt een auto om met z'n vijven op vakantie te kunnen gaan en dergelijke.
Hoop dat ik er een nieuwe liefhebber voor vind, die hem met net zo veel liefde behandeld als dat ik altijd heb gedaan. Heeft van december een nieuwe apk en nog net een grote beurt gehad.

Space Star 1.6

welkom :)

mooie carisma :)

lancer wagon is zeker goed! meeste voorkomend probleem is piepen kraken bij veren. maar snel te oplossen :)
engelse site schreef dat lancer wagon meeste betrouwbaarste van 2de hands  ;D  zeker waard.

lekker kofferruimte in lancerwagon ! :)  chockpit is van evo 7 8)

p.s. heb je nog meer fotos van je carisma ?

morris

Op marktplaats wel de nodige lancer's gezien met weinig km.
Dank je!
Hij ziet er zeker nog goed uit, zit goed in de lak.
Ik heb wel nog een aantal foto's van de carisma. Zijn wel al van een jaar geleden. Heb in de tussentijd de grill een carbon look gegeven en de velgen zwart gemaakt met rode mitsubishi tekens erop.
Ik weet niet hoe ik meerdere foto's van de auto op deze site kan toevoegen.
Moet er nog een aantal maken van de auto voor hem op marktplaats aan te bieden, maar dan moet het weer wel een beetje meezitten. Ga natuurlijk niet de auto poetsen en foto's maken in de regen.

Space Star 1.6

er staat ergens een topic uitleg hoe je foto moet posten  ;)

cool carbon look 8)

morris

oke dank je, zal ik eens kijken of me dat gaat lukken.
Carbon look vind ik mooier dan dat chroom!!! :P

Space Star 1.6

ja dat is zeker ! chroom vind ik ook niet mooi !

ben benieuwd :)

Kurd024

We love picture !! Posten die handel haha

morris

ik heb gekeken, maar zie helaas nergens hoe ik extra foto's kan toevoegen.
En helaas zit het weer nog steeds niet mee om recente foto's te kunnen maken.


morris

Ik heb de foto's eindelijk gemaakt, zal dalijk eens gaan kijken of het me gaat lukken om ze erop te zetten.
Ik heb een mitsubishi galant 2.0 GLX uit 2001 gezien met 170.000 km. gelopen.
Als iemand de foto's hiervan wil bekijken. Hij staat bij Peeters.
Hier de link:

www.autobedrijfpeeters/mitsubishi/galant/mitsubishi_galant_2_0_wagon_airco_navigatie-816094.html

(even knippen en plakken)
Weet iemand hier meer over? Punten waar ik op moet letten?
Of standaard probleempjes?
Is dit doorgaans een betrouwbare auto??
Ik zou dan 1000 euro bij moeten betalen.

Space Star 1.6


KissMyExhaust

Let heel erg goed op roest in de wielbakken.
Dat zijn pijnlijke dingen.

Verder moet je auto altijd pas kopen als er een nieuwe APK opzit.
Nationale autopas is ook wel lekker (kon de link niet openen)
Zorg dat je bij de APK mag zijn, zodat je zekf ook ff onder de auto kan kijken!

morris

Ik krijg hier de link helaas niet geplakt. Sorry!!!
Als jullie willen kunnen jullie bij autobedrijfpeeters.nl kijken. En dan in de occasions zoeken naar mitsubishi galant station

morris

Dit moet dan mijn carisma zijn