Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Even voorstellen!

Filluar nga Guido2812, Korrik 30, 2012, 08:50:07 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Guido2812

Hallo iedereen!


Ik ben een kersverse Carisma-rijder! Sinds vorige week vrijdag ben ik de nieuwe eigenaar van een mooie Mitsubishi Carisma!


Na de nodige kilometertjes getourd te hebben om even te wennen aan het "nieuwe" rijden, ben ik op internet eens op zoek gegaan naar een leuk forum zoals dit, omdat ik toch nog kleine plannen heb om aanpassingen door te voeren!

Maar eerst even over mezelf: Ik ben Guido, 21 jaar, student aan de Hogeschool Zuyd en ik woon in Maastricht!


De plannen die ik heb zijn momenteel nog niet zo groot, omdat ik nog aan het herstellen ben van de aankoop van de Carisma zelf, maar er is wel al een setje onderweg om de auto op afstand te openen/sluiten. Mettertijd zullen waarschijnlijk nog meer plannen gevormd worden!


In ieder geval: aangenaam!

Grtz, Guido

sibreneclipse2G

Guido welkom jonge!


En foto's!!!  :)


Succes en veel rijplezier

KissMyExhaust

Hoi Guido,

Welkom hier man!
Heb al wat mooie Carisma's mogen bewonderen hier op het forum ;)
Ben benieuwd naar die van jou!
Fotoooooo'ssssss!!!!

Have fun op het forum, en rij veilig met je nieuwe aanwinst ;)

Gr Mark

Guido2812

Dank jullie wel! Ik zal kijken of ik vandaag wat foto's kan posten!

Guido2812

De foto's! Deze zijn gemaakt met mijn "oude" Nokia N8, zouden op zich wel goede kwaliteit moeten zijn  ;)









sibreneclipse2G

zo,


Dat is een zeer complete Carisma + High en Low speaker   8)

Guido2812

#6
Daar zeg je me wat! O.a. de speakers ga ik goed onder handen nemen. Heb al gemerkt dat de speaker in de deur(rechtsvoor) het niet doet. Waar die kleintjes voor zijn, ik zou het niet weten, heb nog helemaal niets daarvan gehoord(aan beide kanten niet).