Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Even voorstellen

Filluar nga sibreneclipse2G, Korrik 26, 2012, 07:40:24 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

sibreneclipse2G

He Mitsubishi liefhebbers


Sommige kennen mij mischien al, maar gezien ik nu een Carisma rijd vind ik het wel leuk mij hier ook te melden.


Ik ben Sibren, 22 jaar oud en woon in Assen. Heb al een Eclipse 2G en nu dus ook een Carisma.
1.6 GL uit 1998. Rijd perfect!!!! heeft 243000 gelopen. Alleen er zit wat vandalisme schade op.
Ik ga er eigenlijk weinig aan doen ( denk ik ) Behalve de gebruikelijke onderhouds beurten.


Ik heb altijd een zwak gehad voor de Carisma en dan met name De MSX hatchback. 3 jaar geleden stond er een  knal rode in Limburg te koop op marktplaats. Nog steeds spijt van die niet te hebben gekocht. Met de kaasschaaf spoiler. Maar wie weet ;D






sibreneclipse2G


sibreneclipse2G

Overigens ik zie nu pas dat de spacewagon van de buurman er ook op staat en mijn eclipse ook LOL :D

Eclipse2G

Net autotje sibren!

Sent from my LG-P990 using Tapatalk

sibreneclipse2G


jesse2g

Tsja als het moet, moet het :)
Leuke auto d'r bij

Chaoth

Leuke bak, Sibren! Mooie Carisma om te zien. :)

RalliartMarthyn

ziet er goed uit  :) , en charisma's zijn altijd wel goede wagens.

sibreneclipse2G

Update!!!!!!!!!


De Carisma heeft een grote beurt gehad bij de dealer en ik heb er een chroom grilletje en frontlip op gezet  8)               Wat een POKKE klus  ???  pfffff maar het is gelukt






Chaoth


4Koen63


Eclipse2G


sibreneclipse2G

#12
Inmidels staat de vorige Carisma weer op mijn vaders naam. Dus heb ik deze beauty van 99 gekocht met leuke bumperkit :)    En een MSX spoiler waar ik echt trots op ben  8) 8) 8)


zelf ben ik tweede eigenaar, er staat nu 193.000 op. En het vertrouwde 1.6 gl blokje voor veel Km's
Inmiddels zelf aan gedaan:


-velgen
- trommels en klauwen een kleurtje gegeven. Op de fotos nog niet te zien maar inmiddels wel gebeurd.
- Bestuurders stoel gewisseld met vorige Carisma.
-audio systeem aangebracht ( zonder zaagwerk )


Op verlang lijstje


- verlagen
- xenon
- Origineel evo 6 stuur
- spiegels in kleur









4Koen63


Chaoth

Mooie auto hoor. Die extra's staan hem goed.