Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

even voorstellen

Filluar nga Chrisje, Shkurt 13, 2012, 08:49:38 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Eagle1982

Netjes hoor, doet het leuk 2 Mitsu's op 1 erf :P

KissMyExhaust

Ziet er netjes uit! ASX is nice!

Chrisje

Vandaag mijn nieuwe led's in de tellers geplaatst.( met dank aan Eagle1982 )
Nu nog even uitzoeken hoe ik bij de verlichting van het scherm kom.

[verwijderd door de beheerder]

Eagle1982

Netjes Chris ;)


Ziet er strak uit hoor.


Jammer dat je het niet uit de tekening kunt halen wat betreft je display.


Misschien dat Remco je hier verder mee kan helpen, ik heb dat display namelijk niet dus kan ik je verder niet bij helpen.


Evo driver

Eyy Ziet er netjes uit !

En het display tsja dat is even een verhaal.

Daar moet je echt behoorlijk wat schroeven. Want het gehele middenconsole moet er uit gehaald worden.

Om te beginnen radio er uit.
Paneel om de radio er uit klikken (wel met beleid en van onder af een klein rukje geven en dan van bovenaf verder loshalen.
Dan het kachel paneel losschroeven 4 stuks. Dan zitten er bijna naast of onder nog 1 parker aan elke kant.
De asbak er uit halen. Kan met pennen in de  gaten en dan naar voren trekken. Deze kan uit elkaar springen dan is het even pielen om hem weer in elkaar te krijgen. Daar zit 1 schroef achter.
Dan de plaat onder het stuur loshalen dan zitten er nog 2 parkers aan de middenconsole vast.
Aan de rechterkant het dashboard kastje loshalen en daar zitten ook nog 2 parkers. deze er ook uithalen.
Dan met beleid het gehele paneel omhoog wippen en tegelijkertijd de bovenzijde er af klikken deze zit ook geklikt.
Dan heb je het mmiddendeel in je handen.

Dan de 4 parkers loshalen van het scherm en de stekkers los en je hebt hem in je handen.

Welke lampjes er in zitten geen idee maar dacht 3 van die steeklampjes die ook in je kenteken verlichting zitten. Maar zaterdag heb ik een schempje en zal ik even kijken voor je wat er in zit.

gr. remco

Chrisje

Hallo Remco

Alvast bedankt voor de info.
Word dus een klusje gelijk met mijn parrot.
Dan moet de radio er toch even uit.

Groet,
Chis

proditaki

Twee mooie Mitsubishi's

Ennuh.. Mooi klokkenspel :P

Eagle1982

Citim nga: Evo driver ne Prill 19, 2012, 11:57:37 MD

Welke lampjes er in zitten geen idee maar dacht 3 van die steeklampjes die ook in je kenteken verlichting zitten. Maar zaterdag heb ik een schempje en zal ik even kijken voor je wat er in zit.

gr. remco


Zover ik kon uitvogelen en gezien de fitting, blijven er 2 opties over.
3x Twistlock met uitneembare T5 (Waar ik in eerste instantie van uit ben gegaan) of 3x twistlock met vaste lampjes.
Heb het MR nummer nagetrokken en er een foto bij gezocht  ;)




Evo driver