Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

De wagen van de Sloper

Filluar nga Sloper, Nentor 16, 2011, 09:27:02 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Sloper

hallo allemaal,


Ik zal me ff voorstellen. Ik ben de Sloper, ik sloop echt alles, wat auto's betreft in ieder geval.
Kijken hoelang de Carisma het uithoudt. Sinds een dag of wat heb ik een goedkope Carisma op de kop getikt.
Een 1.6 GL uit 1996 met 262K en een beetje op de klok. De meest recente auto hiervoor was een Citroën C5 diesel automaat Break. Deze is helaas in Frankrijk in elkaar gedraaid. Er stond overigens pas 360K op, dus een beetje vroegtijdig dood. Voorts mag ik U meededelen, dit is mijn 37ste auto in 32 jaar, dus reken maar uit. Echter heb nog nooit een Mitsubishi gereden en moet eerlijk zeggen, het valt me niet tegen. Ik zit er redelijk goed in, mijn lengte is 2.06 meter en het interieur is redelijk uitgerust. Geen airco, dus dat wordt afzien.
Laters

Eagle1982

Welkom sloper,


Dan is dit de laatste auto  :D :D :D
De Citroën heeft zn roots dus weer gevonden  ;)


Carisma's zijn inderdaad prettige wagens met veel ruimte.


Veel plezier met deze wagen, en hopen dat ie het langer volhoud dan een jaar.


deethan

De naam voorspelt niet veel goeds voor die arme Carisma, misschien was het toch handiger geweest om een Full-Blown Japanese te kopen aangezien er in een Carisma ook nog een paar Franse invloeden aanwezig zijn...
Mijn Galant LTD had bijvoorbeeld een half miljoen op de teller toen ik 'm verkocht, en mijn Galant v6 had er ook al 382.000 op zitten toen ik 'm inruilde, dat zijn toch leuke km standen.
Maar wie weet, hou ons op de hoogte...
:)