Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Even voorstellen, zoekt GDI :)

Filluar nga Flippie, Tetor 08, 2011, 05:05:26 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 2 Vizitore po shikojne kete teme.

Wim

Citim nga: Flippie ne Tetor 31, 2011, 04:57:41 MD
:P Grrrrrrr nu begin ik alsnog weer te twijfelen. Ik weet het nog niet, denk er wel ff rustig over na (en hopen dat de riem er ook ff rustig over na denkt in die tussentijd voordat 'ie doordraait).

Het was niet mijn bedoeling om je aan het twijfelen te brengen. Ik weet dat wij met betrekking tot de Space Star ook erg wisselende adviezen kregen en binnen onze club, waarvan een aantal leden bij een Mitsubishi dealer werken, verschillen de meningen ook. Dat bracht bij ons ook heel veel twijfel. Omdat mijn ouders nog even met de Space Star door willen en de distributieriem dan toch nog aan de beurt zou komen, is het nu toch gedaan. Dan is het "probleem" in ieder geval de komende jaren weg.
lid van het bestuur van de Mitsubishi Owners Club


Mitsubishi ASX 1.6 Intense 2011
Mitsubishi Lancer 2.0 Intense Wagon G3 2007     
Mitsubishi Space Star 1.6 Comfort 2002
Mitsubishi Colt 1.6 GLXi 1997
Mitsubishi Colt 1.6 GLXi 1993
Mitsubishi Colt 1.5 GLi 1991

Flippie

Haha, maakt toch ook niet uit verder, maargoed ik ga denk ik maar van de Mitsu dealer uit gezien hun vele ervaringen met deze auto's/motoren. Even een tijdje nog rijden dus en vooral kijken hoe de auto me uberhaupt blijft bevallen, vooral na het onderhoud wat er volgende week aankomt ben ik benieuwd hoeveel het uitmaakt  :D