Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

carisma gdi

Filluar nga bigbass, Korrik 26, 2011, 06:47:34 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

bigbass

hallo ik heb julllie een tijd geleden bericht dat ik een mcarisma gdi gekocht had waarvan binnen een uur het blok kapot gegaan is door verkeerd monteren distributie riem.nu rijd ik al enige tijd weer in mijn carisma. hij bevalt me redelijk. nu had ik een vraag. als ik links de bocht inrijd en wat gas geef dan hoor ik wat geratel en er zit een tik in mjijn blok. wat kan dit zijn wat ik ook hoor is wat klapperen als ik over een stenen straat rij. mut ik em maar weg doen en een andere auto kopen. hebben jullie advies. hoor het graag.mvg bas

Eagle1982

Geratel zou in bochten zou kunnen wijzen op lagers.
Het klepperen als je over bijvoorbeeld een klinkerweg rijdt zijn waarschijnlijk de stabilisator stokjes waar ruimte op zit.
En de tik in het blok kan van alles zijn.
Wanneer hoor je die tik en wat voor soort tik is het, gaat ie met toeren omhoog of met snelheid of iets dergelijks.


Evo driver

Aangezien het een GDI is zouden het de klepstoters kunnen zijn. Enige echte remedie is vervangen, er zijn toen gemodificeerde klepstoters geweest met een grotere olie doorvoer. Reinigingen helpen soms maar tijdelijk maar kan geen kwaad dat tikken.

Rammelen zouden idd de rubbers kunnen zijn of een fusékogel dat is meestal een zwak punt van de carisma's.

En het rammelen in de bocht misschien een homokineet oid maar dan zou ik het moeten horen wat het geluid precies is.

gr. remco