Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

eventjes voorstellen...........

Filluar nga v-type, Dhjetor 18, 2010, 11:20:45 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

v-type

Aangenaam.
Ben Vincent 19 jaar uit almere. Ben sinds oktober 2010 trotse eigenaar van een mitsubishi carisma 1.6 GL
auto is van BJ 1997 en heeft op het moment 141.600 km gedraaid. Hopelijk gaat ie nog wat KM mee(A)
m'n auto heeft 3 hele kleine deukjes, maar ach hij is ook 13 jaar oud!. verder ziet er er heel puik uit!! oordeel zelf maar!.

tips en of tops zijn altijd welkom!

Groet vincent










k-92

#1
heej maatje....

ziet er gooed uit maar goed dat ik hem elke week kan zien:P:P

dus almere is ook in de businesss........


moeten snell maar is naar meeting komen.....

Evo driver

#2
eyy welkom hier.

ennehh we hebben er zelfs 1 op de zaak gehad een 1.6  met ruim 380.000 km op de teller !!!!! Dus moet zeker gaan zitten echt probleem loze motoren in.

gr. remco

Wieger

#3
hey welkom hier  :D
141xxx is niks voor zo motor , dan is hij nog geen eens ingereden haha ! :lol:
goeie KM

v-type

#4
Citim nga: "Evo driver"eyy welkom hier.

ennehh we hebben er zelfs 1 op de zaak gehad een 1.6  met ruim 380.000 km op de teller !!!!! Dus moet zeker gaan zitten echt probleem loze motoren in.

gr. remco


Dan komt het helemaal goed(A)!!.. ik kan nergens in de onderhouds hirstorie vinden of m'n distributie vervangen is. dus bij 154.000 moet hij weer voor onderhoud dan laat ik dat gelijk doen!. je weet maar nooit, zekere voor het onzekere. verder tikt ie als hij warm is. dus de klepjes zullen wel iets gesteld moeten worden. dit mag lekker van de zomer.(A).

ik geniet met volle overmate!

v-type

#5
Citim nga: "Wieger"hey welkom hier  :D
141xxx is niks voor zo motor , dan is hij nog geen eens ingereden haha ! :lol:
goeie KM


Super bedankt voor het welkom heten:D

ik hoor van vele mensen dat de Japanners  het goed doen!. vandaar dat mijn keuze op is gevallen op een japanner.

Mijn opa reed zelf de laatste 20 jaar mazda en mijn vader nissan. ik ga de concurrentie aan met een mooie mitsubishi.

Coltje-Corine

#6
welkom!

ziet er goed uit :)

Robbert

#7
Heey ook welkom vanuit Zuid-Oost Drenthe 8-)

Mooie wagen heb je! Op het kenteken zal het wel een 1.6 GL zijn maar aan de wagen te zien betreft het een tydelijk actiemodel, namelijk de Limted Edition, die had als extra,s een kofferspoiler/LM velgen/spoilerlip en als ik mij niet vergis ook een standaard Airco, al deze zaken heeft de standaard GL niet :D  Dus je hebt best een speciale Mits ;) Zelf rijd ik in een Galant 2.0 GTi en die teller staat inmiddels op 300.000km dus je kan nog Jaaaaren vooruit.

Groeten Robbert

Chaoth

#8
Toch jammer dat ze de bumperlip niet gespoten hebben.

MiTsU

#9
Welkom op het forum! Enne leuke tekst op je nummerplaat  :lol:

v-type

#10
Citim nga: "Robbert"Heey ook welkom vanuit Zuid-Oost Drenthe 8-)

Mooie wagen heb je! Op het kenteken zal het wel een 1.6 GL zijn maar aan de wagen te zien betreft het een tydelijk actiemodel, namelijk de Limted Edition, die had als extra,s een kofferspoiler/LM velgen/spoilerlip en als ik mij niet vergis ook een standaard Airco, al deze zaken heeft de standaard GL niet :D  Dus je hebt best een speciale Mits ;) Zelf rijd ik in een Galant 2.0 GTi en die teller staat inmiddels op 300.000km dus je kan nog Jaaaaren vooruit.

Groeten Robbert


Thanks voor je reactie en extra info over m'n carisma:)..

hoor niks anders dan dat mitsubishi's ijzer strek zijn!.

dus ik ben blij!

v-type

#11
Citim nga: "Chaoth"Toch jammer dat ze de bumperlip niet gespoten hebben.

Heyy Ja idd, daar ben ik het mee eens. door de jaren heen is hij aardig dof geworden., Kan hem altijd nog zelf spuiten. dat ga ik met mooi weer (lente) wel even doen. appeltje eitje en het ziet er zoveel beter uit

v-type

#12
Citim nga: "MiTsU"Welkom op het forum! Enne leuke tekst op je nummerplaat  :lol:


Muwhaha(A) JA coole hé!..  Heb het voornamelijk gedaan om m'n vader te pesten. die rijd zelf namelijk een mercedes benz c220 cdi.

Achterop ik heb staan '' Ervaring niet vereist, dubbel D is een pré ''

Groet

v-type

#13
Schokbrekers achter op 22%.

die zijn nodig toe aan vervanging..

dus ff wachten op het salaris en dan.. gaan we SKODA( samen knutselen onder de auto)

 :lol: