Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Voorstellen en een vraag

Filluar nga JBGulickx, Maj 14, 2016, 02:26:25 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

JBGulickx

Hallo!
Mijn naam is Daniël, 24 jaar uit Oosterhout.
Ik rijdt inmiddels een kleine anderhalve jaar een Mitsubishi Carisma uit 1999.
Het is een ontzettend fijne auto waar ik en mijn gezin veel plezier aan hebben!


Helaas moet ik toch met de deur in huis vallen omdat ik hulp zoek in een dilemma.
Sinds vandaag heb ik het volgende geconstateerd:
- autoradio gaat niet meer aan;
- kilometerteller reset automatisch na uitschakelen van auto;
- binnenverlichting brandt niet meer.
- lampje in het dashboard voor het aangeven van 'open deuren' brandt niet;


Verder werkt alles wel naar behoren.
Enkele notities:
* Gisteren heb ik wel het lampje van mijn kofferbak verlichting eruit gehaald (niet vervangen), maar het lijkt me toch sterk dat hier iets mee te maken moet hebben.
Voor de zekerheid, om e.e.a. uit te sluiten deze toch maar terug gezet. Maar tevergeefs voor succes.
* Ik en mijn vrouw merken de laatste tijd dat bij het uitstappen van de auto dat wij beidde toch een klein schokje krijgen. We dachten dat het door de luchtvochtigheid zou kunnen komen, maar schrijf het toch maar bij.


Het vermoeden bij mij is toch dat er ergens een kortsluiting is, maar ik hoop hier meer antwoorden te kunnen krijgen.


Bij voorbaat dank voor het lezen en eventueel reageren! :)


Daniël

Eagle1982

Welkom hier.

Onder kap zit als je voor de auto staat rechts achterin bij de veerpoot een zekeringkast, hierin zit een geel blokje met 3 kleine zekeringen, 1 daarvan is stuk, die vervangen en alles werkt weer tenzij je een sluiting hebt bij bijvoorbeeld je radio.

JBGulickx

1 woord: Klasse!!
Ik had al een zekering vervangen (vergeten te vertellen).
Maar door jouw berichtje heb ik de andere twee ook maar vervangen. Alles werkt weer.
Fantastische forum dus :D
Duizend maal dank!