Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Ook even voorstellen

Filluar nga batra, Korrik 30, 2015, 09:36:54 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

batra

Goedendag,

Gezien mijn stijgend enthousiasme over deze auto toch maar even voorstellen. Ik heb een carisma gdi uit 2001. Oorspronkelijk gekocht vanwege de reviews waaruit bleek dat het een betrouwbare, krachtige doch betaalbare en zuinige auto is. Na ongeveer anderhalf jaar probleemloos rijden (incl vakanties naar spanje) voor het eerst gekozen om preventief wat onderhoud te doen. Voorheen kocht ik altijd oude auto's om deze op te rijden, maar deze auto verdient het om goed onderhouden te worden. Heerlijk rijdende auto en ik haal met gemak 1 op 18 op de snelweg. Verder genoeg power om mee te komen en behoorlijk comfortabel voor iemand die uit een Astra komt. Ik heb net distributieriem met spanrollen vervangen en een grote beurt laten uitvoeren incl (dure) bougies, waterpomp, remblokken, airco, kleppenreiniging etc. Allemaal preventief want hij reed al prima. Nu nog wel iets soepeler gezien het feit er goedkope bougies in zaten, nu dus de originele.

Nu op vakantie richting het zuiden!

Marcuz77

Veel plezier op vakantie!!
Goed om te horen dat je er zo over te spreken ben, als je tijd hebt en het lukt een paar foto's zijn altijd leuk