Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Even voorstellen

Filluar nga Japio, Shkurt 21, 2015, 04:20:47 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Japio

Hey allemaal,

Aangezien ik nu bezig ben aan mijn derde Mitsubishi leek het me eens tijd een club op te zoeken met meer Mitsufielen.
Ik ben Jaap, ben 30 jaar en kom uit Kapelle, Zeeland. ik ben werkzaam als manusje van alles bij de Mitsubishi en Mazda dealer in Goes.
Hierdoor ben ik Mitsubishi gaan rijden en vrees dat ik niet zo snel meer over zal stappen naar een ander merk.
Momenteel ben ik de trotse eigenaar van een blauw-paarse Carisma Drive 1.6 uit 2002 met net 150.000km op de teller.
Hiervoor heb ik ook nog een Galant 1.8 Limited Edition uit 1991 gehad als vakantieauto (Carbagerun) en een Colt 1.3 uit 1996 als tussenautootje.
Qua andere merken ben ik nog in bezit geweest van een Alfa Romeo 2.5 V6 (Zelf niet aan te sleutelen en veel elektronische problemen mee gehad),
Peugeot 206 (na vakantie naar Zuid-Frankrijk, halve auto moeten vernieuwen) en een Deawoo Nexia (Heel veel roest).
De foto`s volgen later.

Groeten Jaap

P.s. lijkt me leuk misschien een Mitsubishi-rit in Zeeland te organiseren.

Japio

Bij deze en foto van de Carisma en de Galant.


[verwijderd door de beheerder]

Japio

En nog een foto van de Colt en de Galant (2012) - de vorige foto is zijn 2014 look

[verwijderd door de beheerder]

Entharion

Hallo Japio,

Leuke wagens zeg :) Ik kom zelf origineel uit Zeeuws-Vlaanderen en woon nu in Rotterdam, een Mitsubishi-meet rond zeeland zie ik wel zitten iig.

Groetjes, Rens.