Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

even voorstellen dan maar

Filluar nga Timvl, Dhjetor 10, 2014, 06:04:34 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Timvl

hallo allemaal. ik ben Tim, ik woon in sassenheim en ik ben helemaal nieuw in de mitsubishi (of zoals ik altijd al zeg: mist-un-bietje) wereld. ik kom eigenlijk van de nissankant af. maar nu toch een overstap gemaakt.


nu heb ik een maand of 2 terug een carisma overgenomen. accu leeg geweest, gasklephuis gereinigd, opnieuw ingeleerd op de manier die ik op inet vond en de manier die me verteld is bij de dealer. een tijdje geen last meer gehad. maar nu begin ik toch de denken dat de ICV me aan het verlaten is.


de auto begint problemen te geven. hoe warmer de motor word, hoe hoger het stationaire toerental word en ligt nu rond de 1900/2100 RPM bij bedrijfstemp. tijdens het uitrollen met koppeling ingetrapt schommelt het op en neer tussen de 800 en 1500 tot stilstand, dan loopt het weer op tot de +/-2000 RPM. zelfs bij opnieuw inleren direct op 1800 RPM.


graag zou ik hier dus een goed gasklephuis of ICV vinden voor een carisma pre-facelift 1.6


Ghia

Hier helaas ook problemen na loskoppelen accu.
Kunnen ze blijkbaar slecht tegen.

Tja Nissan  ....
Waarom eigenlijk de overstap gemaakt?
Bv zo'n Primera is niet mis.