Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Voorstellen Carisma GDI Classic BJ 2000

Filluar nga Bosmai, Dhjetor 05, 2014, 09:32:15 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Lieke76


Bosmai

Citim nga: Lieke76 ne Maj 10, 2015, 11:45:20 PD
Hoihoi,

Ik lees dat jouw voorstoel(en) ook doorgezakt waren. De bestuurderstoel van onze Carisma is naar mijn mening ook doorgezakt. Ik had een oproep geplaatst op een onderdelensite voor een nieuwe bestuurdersstoel van de sloop, komt er een sloop dat hij een stoel heeft voor 300,-!! :-S Terwijl ik ergens had gelezen dat iemand een sloopstoel had gekocht voor iets van 35,-! Voor hoeveel heb jij die Volvo stoel op de kop getikt als ik vragen mag? En alleen de zitting of de hele stoel? Is dat makkelijk zelf te doen? Hoe heb je dat gedaan met de bekleding? Neem aan dat de Volvo andere bekleding had?

Groet, Lieke


Ik zie dat Tekkel je al goed advies heb gegeven. Ja te gek dat de meeste sloopbedrijven nog 300-400 voor 1 stoel vragen :s Ik had de mazzel dat ik ze spontaan tegenkwam op Marktplaats. Ik heb alle stoelen (dus 2 voorstoelen voor en gehele achterbank) overgenomen voor 250 euro. Zagen er prima uit, niet geheel nieuw maar voor de prijs prima. Zijn 1 op 1 over te zetten. Achterbank heeft wel een nadeel: in de Volvo zat de middelste gordel in de hoedenplank en in de Carisma zit hij in de bank. Is wel een APK afkeur punt, maar is volgens mij ook afhankelijk van de keurmeester, want de auto is inmiddels ingeruild voor een Lancer en de dealer heeft de Carisma met nieuwe jaar apk te koop gezet met de Volvo stoelen.