Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Introductie

Filluar nga NasT89, Tetor 17, 2014, 03:55:06 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

NasT89

Beste forumleden,


Via de chat was me gevraagd om me even voor te stellen, dus dan doen we dat even netjes,


Ik ben Wesley uit Dordrecht en heb nu sinds 3 weken een Mitsubishi Carisma Royal Class 1.6 uit 2000.


Hiervoor had ik een Opel astra ( Njoy 2003 ), maar die was behoorlijk dood ( ECU dood, Waterpomp dood, distributieriem moest vervangen worden, remschijven+blokjes moesten vervangen worden, banden 4x en uitlaat lekte. ) Dus vond ik het mooi tijd om te kijken voor een andere bak..


Nou heb ik deze bij een simpele garage om de hoek aan geschaft voor een goed prijsje wetende dat er nog wel wat aan gedaan moet worden.
Motorisch lijkt hij zeker in orde ( op de hoge toeren probleem na ), alleen uiterlijk heeft hier en daar wat lelijke 'plekjes' .

Voorbumper zit een scheur in en links en recht parkeer krassen, paar parkeerdeukjes op de deuren. Aan de binnenkant moet de binnenverlichting vervangen worden en ben ik momenteel de audio aan het fixen.

Er zaten in het dashboard 2 speakers van 15w p/s. waar een zwak geluid uit kwam. Die heb ik vervangen voor betere 10CM speakers.


Dit weekend ga ik speakers plaatsen aan de bankzijde van me hoedenplank ( Hertz 570 ) .
Ook ga ik even kijken of ik de hoge toeren probleem kan oplossen.


Ik zal binnenkort wel even kijken of ik een leuk fotootje kan maken


GreetZ

Entharion

Toppie man,

Welkom op het forum! sowieso veel plezier met je nieuwe aanwinst :)

Groetjes,

Rens.

Chaoth

Welkom. Veel plezier met de Carisma :)