Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Even voorstellen en meteen even een vraag

Filluar nga moos38, Mars 28, 2014, 10:02:24 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

moos38

oke, lets hope so 8) .. want zou het zonde vinden als ik de auto weer moet verkopen omdat de onkosten te hoog oplopen ... ik kijk het nog even aan met zoals je zegt een paar tankbeurtjes. En hoop dat ik weer op het gemiddelde kom, waar ik hem uiteindelijk om uitgekozen had ..

Ik had ook de olie ververst.. is het raadzaam op een top end treatment ofzo er door heen te gooien? .. Ik las er ergens iets over, en weet niet of dat eigenlijk altijd verstandig of raadzaam is na een olie wissel.. en wat doet deze treatment? ..

nadeel is dat ik het blok geheel heb gevuld met de nieuwe olie, en er dus eigenlijk niks meer bij in kan.. Dus heeft het dan nog wel zin om zoiets aan te schaffen?

wederom bedankt voor de antwoorden.


groetjes, mark

4Koen63

Oh dus als je auto 1 op 12 rijdt verkoop je hem weer direct? :')


Als je oliepeil nu op max staat geen top end treatment meer bijvoegen.
Niet zoveel zorgen maken gewoon rijden met dat hok  ;)

moos38

nou, als ik er teveel brandstofkosten aan overhoud per maand, dan zou dat wel een overweging zijn, hoe blij ik ook ben met mijn auto  :-\ ..

maar heb inmiddels vernomen dat de brandstof meter is gezakt naar ongeveer 1 op 14.5 .. dus gaan de goeie richtring op :P ..

hij stagneert alleen rond deze stand.. en zou hem het liefste nog ietsje willen zien zakken .. iemand nog tips hoe ik dat zou kunnen realiseren? .. rustiger optrekken misschien? 8)

moos38

Hey Mitsubishi liefhebbers,

Daar was ik weer even met een vraag.

Ik was aan het rondneuzen voor mijn remmen, aangezien mijn voorremmen een ongewenst geluid maken. En toen ik de diversiteit zag op gebied van remmen en ik dus even bij mijn auto zat te kijken daarvoor,  viel het me op dat mijn auto voor remschijven heeft en achter een trommelrem..

is dat gebruikelijk?

Chaoth

Ja, dat is mogelijk. Mijn Lancer Wagon uit 1996 had achter ook trommelremmen.

Boemtjing

Onze Carisma 1.6 Classic had schijfremmen achter en was ook van '99...