Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Eclipse 2G facelift

Filluar nga Eclipse2G, Maj 06, 2011, 06:33:00 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Eclipse2G

Hallo,

ik zal me even voorstellen ik ben erwin 19 jaar kom uit beuningen (bij nijmegen) en sinds kort trotse Eclipse 2G eigenaar.
er waren wel een paar kleine dingen waar werk aan moest gebeuren,

-Lambda-sonde vervangen
-Hoedenplank vervangen
-Binneste ashoes rechts vervangen
-Orginele koplampen teruggezet (zaten lelijke angel-eyes in)

-Schade voorbumper vorige eigenaar
-Roest op de achterklep

ik ben nu bezig met opknappen naar orginele staat met een eigen twist.

ik ben ook aanwezig op de MOC stand op het JAF.

Gr. Erwin

Evo driver

Mooi auto man ziet er goed uit in je avantar.

Plaats anders een een paar mooie foto's en we zien elkaar zondag dan wel ik ben er nl ook op het jaf op de moc stand

gr. remco

Eclipse2G

Hier wat foto's voor de liefhebber.
De laatste foto is hoe die er nu bij staat eindelijk weer met de orginele koplampen.
Vanavond poetsen voor het JAF morgen
Bedankt remco jou evo ziet er ook zeer goed uit!

[verwijderd door de beheerder]

Chaoth

Erg mooie auto :)


Ook 1 van mijn favoriete auto's.. Helaas zijn de kosten voor het bezit van een dergelijke auto niet aantrekkelijk. :(

Eclipse2G

dankjewel!
dat is wel waar de kosten zijn vrij hoog het is ook mijn dagelijkse auto en dat kost wat vooral als beginnend bestuurder verzekeren op eigen naam...
maar zolang het betaalbaar is ;D

sibreneclipse2G

Hee Erwin


Ik zag je Eclipse op speurders staan. Ik was toch even benieuwd naar je reden van verkoop.


Groetjes Sibren

Eclipse2G

hallo,

ja inderdaad staat hij te koop maar ik twijfel nog een beetje.
het is als beginnend bestuurder een dure auto om op eigen naam te hebben en dat wil ik ook perse. dus eigenlijk is het meer het financiele aspect. ik vind het wel moeilijk want ik heb ook net nieuwe apk en had ook nog mooie plannen, naast het werk wat al gedaan was.

groeten Erwin

sibreneclipse2G

Ja dat kan ik wel begrijpen!    auto rijden is niet goedkoop, je krijgt er wel hoop plezier voor terug.
Ik weet trouwens nog iemand die orginele mistlampen te koop heef! en talloze andere onderdelen.  Ik zelf heb daar mijn USA rode achterlichten vandaan.  Ja je leest het goed. kep de achterlichten eerder dan de auto zelf LOL ;D   


Gewoon even door zure appel heen. Hij is verder 100% toch.

Eclipse2G

hebben! ik was echt op zoek naar die achterlichten amerikaanse voorbumper wel origineel houden maar toch net iets mooier haha!
ja wel leuk maar nu ik weet dat hij waarschijnlijk weggaat denk ik niet slim om al teveel onderdelen te kopen.

jesse2g

Mooie eclipse, kosten vallen wel mee.. ten opzichte van een FTO of een Skyline :D
Eclipse is een fijne daily en je kunt er goed mee voor de dag komen!

sibreneclipse2G

Maar ik had toch eigenlijk een paar vragen. gezien jij een eclipse hebt!
Hoeveel liter gaat erin en wat is ongeveer de radius? ??? ?   rijd die gemiddeld 1:10 of haal je er meer uit?


Ik zelf wil een eclipse met 2g facelift bumpers en rode achterlichten... zijn idd moeilijk te krijgen. Die man die ik ken woont in drachten en heeft een complete Europese eclipse staan. maar zonder motor en achterlichten. 


mocht je nog van gedachten veranderen. en een 2g voorbumper zoeken. check deze site. soms hebben ze interessante dingen... volgens mij ook die rode achterlichten!!!!


http://www.deijne.nl/index.php?option=com_wrapper&Itemid=5

sibreneclipse2G

#11
oeps ...je stuurt mij al mail bericht terwijl ik de vraag opnieuw typte...sorry   ;)

jesse2g

Ik reed met mijn eclipse 1:11 ongeveer en volgens mij tankte ik altijd 50 liter. Deijne heeft niet zo veel, aangezien een eclipse niet zomaar naar de sloop gaat

Eclipse2G

hij is uit de verkoop!! ;D
kan hem toch niet wegdoen:P
amerikaanse conversie komt eraan volgende week voorbumper met mistlampen en achterlichten.
en binnenkort koplampen en nog veel meer plannen, haha

sibreneclipse2G

tof man!


Ben echt benieuwd die 2g bumper, staat echt een stuk mooier!!!!!!!!! hoe heb je alles bij elkaar gekregen?