Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Even Voorstellen

Filluar nga Vincent_Schoovaerts, Shkurt 19, 2019, 05:42:08 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Vincent_Schoovaerts

Hallo allemaal,


Omdat ik ondertussen toch een beetje actief ben geworden op het forum, vond ik dat ik me toch maar eens moest voorstellen.
Ik ben Vincent, 21 jaar, en rij in een Colt CZ3 uit 2005. Al meer dan 2 jaar rij ik er met veel plezier in en ondertussen heb ik er toch al meer dan 50000km opgezet. De Colt heeft ook een niet alledaags kleur, namelijk Cassis Gray, wat eigenlijk eerder een soort paars is.  ;D 
Ik heb er ook al het een en ander aan veranderd, aangezien het niet meteen de meest sexy auto was toen ik hem kocht (denk aan ongespoten bumperdelen, wieldoppen,...)
Hier een kort lijstje wat ik veranderd heb:
Buitenkant:
- Voorbumper van een CZT met mistlampen  (Zelf gespoten, dus de kleur is niet perfect  :D )
- Zijskirts van een CZT erop
- Koplampen met een zwarte binnenkant van de Sky-versie
- Donkere achterlichten van de facelift-versie
- Zijspiegels veranderd van ongespoten, handbediende spiegels naar elektrische spiegels in carrosseriekleur
- Wielen veranderd naar de velgen van de Sky-versie (zowel winter- als zomerwielen)
Binnenkant:
- Stuurwiel veranderd naar lederen stuurwiel met audiobediening (die ik nog niet werkend heb gekregen  ;D )
- Lederen pookknop (stuur en versnellingspook waren allebei de plastic versie uit de basismodellen)
- Radio veranderd naar Kenwood 2-DIN systeem met navigatie


Waarschijnlijk ben ik nog enkele kleine dingen vergeten, maar dit is het voornaamste wat ik veranderd heb.  :)


Gr, Vincent

[verwijderd door de beheerder]

Misty2008

Vincent welkom bij het forum, maar wij hadden al contact gehad  :D
Mooie velgen onder je auto