Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Project Evolution II 2.0

Filluar nga Evo driver, Gusht 10, 2012, 12:08:08 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

4Koen63


Danny Galant

ik zeg motor er in en knallen die bumpers enzo is toch alleen maar extra gewicht  :P

Evo driver


Evo driver

Maar ben weer wat verder gegaan met de evo vandaag nouja gister onderhand.
De voorkant had ook een klein kusje gehad en stond iets naar achter. Dit heb ik met beleid wat terug getrokken en de voorzijde opgebouwd. Met een super resultaat ! Alles sluit weer goed en zonder overdreven kromme of grote kieren zit het perfect !!!









Ook de rest van de bodem tegen roest behandeld met het mega goedje en straks nouja zal wel vanmiddag worden :D de onderkant in de zwarte tectyl zetten dan is die fase gelukkig klaar wat en werk niet normaal !!! Dan gaan het de monteren van de deuren en kijken welke het beste zijn of die van mij of de witte die in deze body zitten en dan spuitklaar maken. En de eventuele stickers verwijderen.. Weer een paar pkaas minder  :no:

Eagle1982

Lekker bezig kerel.
Begint zowaar weer een auto te lijken.


Eclipse2G

Goed bezig geweest!

Ziet er goed uit allemaap maar ik weet niet of je al antwoord hebt gegeven wat doe je met je kenteken?

Chaoth

Ziet er goed uit, Remco! Lekker bezig man!

Wat een klus, maar dan hebbie straks ook een auto die weer jaren meegaat. ;)

4Koen63


Evo driver

Vandaag weer wat verder gekomen.



Onderkantje mooi in de tectyl gespoten.




Stickers verwijderd ging gelukkig wel makkelijk op de kentekenplaat sticker na die heeft kennis gemaakt met de caramelschijf en vloog eraf :D



Onderkant is droog en mooi zwart !





Ook de spoiler pas gemaakt op de achterklep dus lijkt weer op een evo :D




Ook de hemel er uitgehaald omdat er wat deuken in het dak zitten maar kwam helaas weer roest tegen en gelukkig zaten de dakspanten los dus wordt weer schuren en afkitten zonder agressieve kit !

Gr. remco

Super Top

#69
Lekker bezig!
Ziet er wel kaal uit zo zonder skickers.
Wel wat pk's minder maar is nu ook een GLXi aan de achterklep te zien.


Jammer van de roest aan het dak. Niet ongewoon bij deze modellen Colt/Lancer.
Waarom gebruiken ze kit die het metaal aantast?

Ik zie dat je het zelfde kenteken hebt gehouden. Of moeten er nog andere platen op?
Hoe heb je het opgelost met chassisnummer?
Driving:  Mitsubishi Colt 1.5 8V GLXi A/T Super Top
Driving: Mitsubishi ЯVR 2.0T 16V Hyper Sports Gear R
Driving: Suzuki Jimny 1.3 JLX
In project: Mitsubishi Lancer 1.8 8V GLXi 4WD
Retired: Mitsubishi Colt 1.5 12V GLXi Super Top

Evo driver

Ja het is niet anders maar mijn oude body had totaal tot bijna geen roest op de dakspanten.

Wat ik ga doen met het chassisnummer waarschijnlijk overzetten. Maar dit ligt bij de RDW. De eerste reactie is natuurlijk omkatten van een auto maar beide kentekens van zowel mijn oude als nieuw body zijn geheel eerlijk en nooit met justitie of ramkraken of andere rare dingen mee gebeurt of in aanraking geweest. Oftewel het is een complete restauratie van de body om het chassisnummer heen. Ook kan ik aantonen met foto's dat alles van mijn auto op de andere gaat inclusief motor. Ikzelf zie het probleem niet zo. Maar wil het wel eerst goed uitgezocht hebben.

gr. remco

Eagle1982

Ziet er goed uit man.
Heel wat foto's in dit topic inmiddels :D

Super Top

Nee dat snap ik.
Ik had het ook niet als omkatten in gedachten.
Maar was gewoon benieuwd.
Inderdaad de weg die jij zegt. En je kenteken behouden.
Allebij de auto's zijn immers van jou en hebben geen dubieus verleden.
Andere weg zou zijn. Kenteken van de Evo3 nemen en de Evo2 slopen in eigen beheer.
Maargoed je houd natuurlijk liever je oude kenteken.


Dat is wel apart dat de Evo2 body geen roest bij de dakspanten had.
Hopelijk krijg je het allemaal goed weg en komt het niet meer terug.
Is wel een klote plaats om roest te krijgen. Je ziet het pas als het veel te laat is. Dan heb je de gaten al in je dak.
Driving:  Mitsubishi Colt 1.5 8V GLXi A/T Super Top
Driving: Mitsubishi ЯVR 2.0T 16V Hyper Sports Gear R
Driving: Suzuki Jimny 1.3 JLX
In project: Mitsubishi Lancer 1.8 8V GLXi 4WD
Retired: Mitsubishi Colt 1.5 12V GLXi Super Top

Eclipse2G

Ohh ok op die manier nou dan zou dat wel kunnen ja want natuurlijk moet dat oude kenteken blijven!

Evo driver

Juist dat wil ik ook graag dat het gewoon mijn eigen papieren hou.