Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Vervangen radio & cd wisselaar colt 1.5 qs

Filluar nga wibo1991, Qershor 22, 2020, 10:39:41 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 2 Vizitore po shikojne kete teme.

wibo1991

Goeiedag!


Nieuw op het forum, dus als ik wat verkeerd doe meld het gerust.


Ik heb onlangs mijn eerst Mitsubishi gekocht, een 2007 Colt CZ3 QS.


Het is een beetje een klusauto maar nu de belangrijkste zaken geregeld zijn wil ik graag de radio gaan wisselen naar een aftermarket versie.
Ik heb al de adapterkabel en het frame gevonden, alleen kan ik niks vinden om het gat van de cd wisselaar op te vullen. Een klepje of een bakje, dat is mij om het even.


Iemand een goed adres waar ik dit kan vinden?

Entharion

Hallo Wibo,


Leuke uitvoering de QS, heb er op een blauwe maandag ook nog een gehad :)


Zo'n bakje voor onder de radio kun je krijgen met of zonder klepje, het beste kun je even op de sloop zoeken.



Mvg,


Rens

wibo1991

Top, bedankt voor de tip.


Eerste reacties al terug, schrik wel van de prijs ??? , €40,-


Nog even wachten op de lokale sloop voor een bericht, hopelijk kan die het wat goedkoper leveren.

Nobodie14


Als het alleen om het 1-din bakje onder de radio gaat, zoek dan eens met google op '1 din opbergvak'.
Op de bekende chinese site kun je voor 10 euro incl. verzendkosten eentje kopen met bekerhouder en laadje voor je telefoon of iets dergelijks..

Entharion

Citim nga: wibo1991 ne Qershor 22, 2020, 10:09:53 MD
Top, bedankt voor de tip.

Eerste reacties al terug, schrik wel van de prijs ??? , €40,-

Nog even wachten op de lokale sloop voor een bericht, hopelijk kan die het wat goedkoper leveren.


Zoals Nobodie14 al zei, niet meer dan 10 euro betalen, meer zijn ze niet waard ;)

wibo1991

Nou, ik ben geslaagd. 10tje bij de sloop, helemaal happy 8)


Ziet er altijd wat strakker uit om een origineel te hebben ipv een universeel aftermarket product.


Bedankt voor de tips!