Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Ex-MOC Galant 8G 2.4 GDI GLS (2000)

Filluar nga 4Koen63, Janar 24, 2015, 11:05:58 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

4Koen63

Goeeedenavond!


De meeste van jullie kennen me inmiddels wel.


Vandaag mijn Eclipse Targa geruild tegen de Galant van mede-forumlid "trancedrift".
Deze Galant is eerder al in het bezit geweest van Wieger.











Er zijn natuurlijk een paar kleine dingetjes aan de auto, maar dat komt allemaal wel.
Voorlopig ben ik er erg content mee en de auto rijdt hartstikke fijn! :)

MiTsU

De ene mooie Mitsubishi ingeruild voor de andere mooie Mitsubishi! Veel plezier er mee!

CvW

Veel plezier met de Galant Koen, is een klassebak!  :)

4Koen63

Danku heren, tot nu toe komt dat helemaal goed! Wat rijdt dat lekker :)

4Koen63

De eerste week van Galant-eigenaarschap is zeer goed bevallen! :)


In een week tijd bijna 1000 kilometer gereden, en een gemiddeld verbruik dat uitkomt op 1 : 10,9.
Vind ik zelf niet verkeerd van een grote auto met zo'n grote motor gekoppeld aan een automaat.


Ook leuk om te horen vind ik, dat ik zelfs van mensen die geen auto- en/of Mitsubishi-liefhebber zijn,
dat heel veel mensen de neus van de Galant waanzinnig mooi vinden. Hebben ze uiteraard ook helemaal gelijk in ;D

Wieger

mooi man dat je zo tevreden ben ! ja de meeste mensen weten niet wat wat voor merk het is

4Koen63

Kleine update:


Afgelopen donderdag de auto laten polijsten en vandaag nieuwe wieltjes gescoord.
Zo zagen de originele wielen eruit:





Met in mijn ogen een paar nadelen. Ik vond ze niet heel erg mooi, en ze zaten slecht in de lak. Ook staken de brede banden die erop lagen buiten de carrosserie uit waardoor die heel snel vies werd door allerlei opspattende troep wat van de weg afkomt. De banden die erop lagen waren matig.


Terwijl het wiel eraf was ook even met een kwastje met zinkspray over de naaf gegaan, ziet een stuk strakker uit:





Volvo V40 / S40 wielen, 16", ET44 en dezelfde steekmaat en naafdiameter als de Galant (en Carisma).
Zeker niet in nieuwstat maar daar was de prijs ook naar. Bij een ander bedrijf 4 zo goed als nieuwe Michelin Energysavers in de maat 195/55/16 op gelegd.


Autootje nog even gewassen:





En een verdiend stickertje geplakt ;D





Vooralsnog bevalt de Galant nog steeds hardstikke goed. Al bijna 5000 kilometer mee gereden en een gemiddeld verbruik van tussen de 1 op 10,2 en 1 op 11,4. Verbruikt geen drup olie!

CvW


4Koen63

Het Galant-tijdperk voor mij zit er weer op!


Afgelopen vrijdag de Galant ingeruild op een Colt GTI.
Ik was al langer aan het rondneuzen voor iets sportievers. De Galant reed heerlijk maar ik vond 'm een beetje saai worden.
Ik ga in mijn vrije tijd graag naar het circuit en daar is die Galant niet zo geschikt voor :P (en ja, ik heb het geprobeerd) :P

Marcuz77

Zonde, maar je heb er een leuk coltje voor terug!!

Chaoth



4Koen63

Colt verkocht, Carisma weg, en deze Galant is weer terug  :P

Marcuz77

hahahah je meent het
beviel de carisma niet?
Alweer welkom dan

EnnoE34

;) Je wordt langzaam aan Kampioen andere auto's rijden.


Kan me wel wat voorstellen hoor dat je de Carisma niet meer wilde. Een Galant is toch wel een totaal andere auto. Jammer dat ze niet meer gemaakt worden.