Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

elektrisch raam rechts voor

Filluar nga ikkebas, Janar 09, 2014, 01:40:48 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

ikkebas

Ik kwam er laatst achter dat het elektrisch raam aan de rechter voorzijde het niet doet. Aan de bestuurders kant is die wel bedienbaar maar de bediening aan de rechterzijde doet het dus niet.
Ik heb al een raamdrukkertje uit een sloop space star gemonteerd maar ook deze doet het niet.


Het lijkt mij dus dat het ergens anders moet zitten, misschien kan iemand mij verder helpen.


Op zich vindt ik het niet zo erg want hij doet het dus wel, maarja het zou ook handig zijn dat mijn passagier zonder te vragen het raam open kan doen  :)  en ik vindt het prettig als de auto gewoon in orde is.

Eagle1982

Mogelijk heb je een lock knopje, daarmee zorg je ervoor dat de bestuurder als enige de ramen kan bedienen.
Soort kinderbeveiliging zeg maar.


AcerTracer

met een meeting een keer mee gemaakt dat die het niet deed toen hebben ze met startkabels het raam omhoog gedaan
bleek de volgende ochtend het knopje ingedrukt te staan  ;D


op meetings sleutelen moet je ook niet doen  :P

ikkebas

Waaaaaatttttttt  :( en dat heb ik nu mijn hele leven al.......ik denk altijd veel te moeilijk.
Met schaamrood ben ik naar mijn space star gelopen en heb behoedzaam het lock knopje ontgrendeld en tatatata hij doet het.
Weer een les erbij  :)

Zo heb ik ook een keer (samen met een monteur) mijn motor aan staan duwen met de dodenmans knop aan  8)

Bedankt mannen voor de hulp.

Eagle1982

Graag gedaan, daarvoor zijn we hier :)


Zo heeft iedereen wel eens wat.


Space Star 1.6

lol hahaha. volgens mij staat: lock erop met raam afbeelding :P