Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Stoelmechanisme bijrijderstoel Colt

Filluar nga Jump1975, Tetor 19, 2019, 09:52:22 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Jump1975

Volgens mij is hier nog geen topic van.....


Tot voor kort kon de bijrijderstoel, als ik de hendel van de stoel omhoog deed, zowel klappen als naar voren schuiven. Dit werkt niet meer, hij klapt nu alleen nog maar. Iemand een idee hoe ik dit kan herstellen zodat de stoel weer allebei doet? Wel zo handig.

Jump1975

Overigens kan hij nog wel naar voren en achteren, maar dan via de hendel onder de stoel......maar dan heb je dus 2 handen nodig.....

wooley

Ligt aan de kabel, die dit bedient, is losgeschoten onderin stoel. Weet alleen niet of je er makkelijk bij kunt. Succes

Jump1975

Ik heb vorige week beide stoelen van mijn Colt eruit gehad. Aan de kant van het kapje (de hendelkant) heb ik vrij gemakkelijk de kabels, die loszaten kunnen fixeren.
Bij beide stoelen was eenzelfde kabel losgeschoten. De oplossing voor mij was: een kleine E-clip plaatsen en daarmee de kabeloog borgen. Deze E-clip gehaald bij een Landbouwmechaniekersonderdelenbedrijf gehaald in de buurt.
IJzerhandels hadden dit niet. Het moet haast zo zijn dat anderen ook defecte stoelen hebben, beide bij mij en ik hoor dat Mitsubishi qua stoel niet heel top is/ beter kan.