Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Voorstellen: Dwayne Graafland

Filluar nga DwayneGraafland, Shkurt 21, 2012, 03:56:59 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 3 Vizitore po shikojne kete teme.

Bart


DwayneGraafland

Oké, thanks! Ik heb ze vanochtend nog even gecheckt bij mijn werk, zag er goed uit. Ik ga over 4 uurtjes naar de RDW, ben benieuwd!

DwayneGraafland


Eagle1982

Haha, nice.

Maar je lichtbeeld zou er zo uit moeten zien als hier aangegeven bij de LHD

Prowler

Citim nga: DwayneGraafland ne Mars 26, 2012, 08:12:02 PD
Oké, thanks! Ik heb ze vanochtend nog even gecheckt bij mijn werk, zag er goed uit. Ik ga over 4 uurtjes naar de RDW, ben benieuwd!


Enenenenenenenenenen?

Eagle1982

Vertel vertel vertel vertel vertel vertel vertel vertel vertel vertel vertel!!!!!!

DwayneGraafland

Gelukt gelukt gelukt gelukt gelukt gelukt gelukt gelukt gelukt gelukt! Echt chille mensen daar (totdat je naar het loket van de Belastingsdienst gaat), maar de monteur heeft de koplampen nagemeten, en een beetje gematst. Ook was ik vergeten het bolletje van de mistlamp eruit te halen, maar dat vond de monteur ook geen probleem. Totaal heb ik maar €126,- betaald, en krijg straks een papiertje van de belasting waarbij ik maar liefst €33,- aan BPM moet betalen  :'( :P  Ook krijg ik de Amerikaanse nummerplaten!  ;D

Kortom: zeer geslaagd! Ben blij als ik eenmaal mijn kentekens en dergelijke heb, zou denk ik 1 á 2 weken duren. Reed wel veel politie, maar gelukkig zagen ze mijn papieren kentekenplaten over het hoofd  ;)

Eagle1982

Helemaal geweldig man,

Gefeliciteerd met deze overwinning.
En nou maar hopen dat je er lang plezier van mag hebben.

Evo driver


Prowler

Gefeliciteers man :)

Tis nu nog maar heellll even wachten, maar je mag zometeen legaal rond rijden :D

Maar wat was er aan de hand met het mistlamp bolletje dan?

Eclipse2G

Gefeliciteerd!

Sent from my LG-P990 using Tapatalk

DwayneGraafland

Tnx allemaal ;) @ Prowler: Het is zo dat auto's vóór 1997 geen werkende mistlamp hoeven te hebben, maar áls die er wel opzit en werkt, moet hij ook aan de goede kant zitten. Als hij er wel opzit en niet werkt, maakt het niet uit waar hij zit. Dus mijne moest voor de keuring even 'niet werken', door middel van het bolletje eruit te halen, en dat was ik vergeten te doen  :-X

Bart

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!

DwayneGraafland

Citim nga: Bart ne Mars 27, 2012, 10:09:59 PD
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!

Dankudanku :) Kan het trouwens dat jouw schoonheid rond Zoetermeer is gespot? Iemand die mijn FTO zag, vertelde van een witte FTO rond Zoetermeer en een rode in Gouda (die ik ook zelf heb zien rijden)

Bart

Dat zou kunnen ja.. ik werk in bleiswijk.. dus rij altijd langs zoetermeer..:p waar woon jij ergens dan?