Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

camera inbouwen

Filluar nga astolk, Qershor 08, 2012, 08:31:30 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

astolk

Sinds kort lid van dit forum. Ik ben sind een half jaar de trotse eigenaar van een Outlander, voorheen reed ik Citroen, maar omdat de Xantia te weinig vermogen had om de caravan makkelijk te kunnen trekken, ben ik na lang zoeken overgegaan naar een Outlander 2.0. Het was in het begin behoorlijk wennen aan de stugheid van de vering in vergelijking met de citroen. Maar eerlijk is eerlijk de Outlander is een uitstekende trekker voor de caravan en heeft een uitstekend zit comfort voor de wat oudere mens.
Ik zoek op het forum ervaringen, tips, info van Outlander gebruikers.
Ik wil een camera inbouwen voor hulp bij het parkeren, heeft iemand ervaring hiermee, en  waar is het eenvoudigst om de kabel van voor naar achter te trekken, loopt er een kabel goot o.i.d van voor naar achter en hoe kan daar het eenvoudigst bij komen.

mvg aart


Chrisje

Hallo

Mischien is een draadloze camera een optie.
Ik heb zelf geen ervaring met deze systemen maar zag het in een folder staan.

Groet,
Chris

Djogum

Hallo,
outlander sport?
of nieuwer type?
bij nieuwer type moet je de (mits bij vaste camera met kabels) de beplating van de achterklep verwijderen, de dakhemel oplossen, en zo richting de A stijl gaan, dan de beplating daar verwijderen en dan naar je scherm/multimediastysteem.

Jochem