Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Even voor stellen en gelijk een vraag

Filluar nga napoleon63, Mars 05, 2020, 04:12:03 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

napoleon63



Ben sinds drie weken in het bezit van een Mitsubishi ASX 1.6 intense Granite Brow
KM was 05 in middels 3100 km mee gereden.
wat een fijne auto zeker de hoge instap ,was hier in het bezit van een Mitsubishi Lancer sedan sport 2008.
Nu een vraag over de navigatie de in de asx zit, zit een micro sd van TomTom in.
Mijn oude TT deed ik zelf updaten, is dit ook mogelijk met deze sd kaart ?
Groet een tevreden ASX rijder

Alfredo

Hoi Welkom hier op dit leuke forum, en fijn dat jij ook zoveel plezier beleeft met de ASX.
Ik heb helaas geen ervaring met een ingebouwde Navigatie.

Maar daar komt vast wel een reactie op.
Veel veilige km

Grt Alfredo
ONE LIFE LIVE IT!!!!!!!!!!!!


Vorige Auto"s: VW Kever, WV Golf type 1, VW Golf type 2, Peugeot 309 3x, Daihatsu feroza 13 jaar, WV Bora, Dacia Sandero Stepway, Renault Clio3 en nu Mitsubitshi ASX.

Stephan

Welkom hier op het forum en veel plezier met de ASX. Met ingebouwde navigaties heb ik geen ervaring. Ik gebruik altijd de navigatie van mijn motor in de ASX.

Outlander

Ik heb sinds 23 oktober een ASX met Navigatie op Tomtom SD Card. Bij Mitsubishi de jongste uitgave van het kaartmateriaal gedownload en deze op een 16GB sd card uitgepakt. Mijn SW is R10. 8-EU maar kreeg geen nieuwere aangeboden. Alleen de nieuwe kaarten. Werkt goed.