Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

ventilator radiator v colt 2007

Filluar nga algerced, Shtator 14, 2015, 05:31:22 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

algerced

de ventilator is voor de derde keer kapot
ik ben eerste eigenaar er zit maar 79000km
wat een troep is het
en wat waardeloos is er zit geen tempmeter in de dashbord alleen een lampje als hij te heet
is
wie heeft er meer problemen hier mee   :(

Prometheus

Overigens betreft het een Colt VI (Z30) neem ik aan  ???
Nog nooit meegemaakt dat de koelfanmotor kapot ging. Wel de groene zekering uiterst links op het zekeringpaneel waar je zo lekker (not !) bij kunt omdat dat links van het klepje achter het dashboard zit.
Vervangen ze altijd door een 'trage' versie.

algerced

nou ik dus drie keer :(
de lager eruit v de ventilator

Dmvww

Hier ook problemen met de ventilator. Oud topic maar altijd fijn voor de toekomstige zoeker.


Elke zomer na goed lang rijden en dan filerijden gaat het lampje af en toe aan. Moeilijk dan op de snelweg direct de kap open te trekken maar heb nooit die fan zien draaien als ik kort erna stop en check. Na beetje vaart of motor even uit is het lampje altijd uit.



Zekering 40A blijkt doorgebrand nu ik eindelijk eens tijd had erin te duiken. Vervangen nu even met die van de A/T die precies hetzelfde is en er onder zit in de kast. Gek dat die er standaard inzit aangezien het een normale handschakelbak is dus hoop dat ie idd onnodig is  ;D


Zal proberen een update te geven of het gewerkt heeft of niet.