Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Start Project Galant Dynamic

Filluar nga Anonymous, Mars 04, 2009, 10:29:23 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Chaoth

#45
Daarom zijn er toffe gozers zoals jij, Hans  :mrgreen:

Anonymous

#46
Citim nga: "Chaoth"Daarom zijn er toffe gozers zoals jij, Hans  :mrgreen:

Bedankt voor de support Kim, heb overigens even overwogen om met de berichtgeving te stoppen wat betreft dit project, gezien de hectiek van maandagavond, na er een paar nachtjes over geslapen te hebben, toch maar besloten om er mee door te gaan, gelukkig draait niet alles om auto, donderdag 19 maart werd m'n kleinzoon Thijmen 3 jaar, samen met opa lekker taart eten, op een bordje van Cars, dus toch weer auto's :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Zo dat was even on-topic moet kunnen toch?

Anonymous

#47
Steven heeft inmiddels zijn selfmade kabelboompje verwerkt in de bestaande kabelboom van de Galant Dynamic, ook heeft hij het luchtfilterhuis gereinigd en opnieuw gespoten, dus dat ziet er ook weer keurig uit 8-)  8-)


sp1046mhs1

#48
Proficiat, opa! cheerlie-witgeel

Enne, die 'hectiek' moet je lostrekken van je verslaglegging alhier. Niemand zit op een onderling geschil te wachten die hen niets aangaat. aniyes
Maar ik had dat wel duidelijk gemaakt.

Al wat nieuws te melden m.b.t. de Galant?  :idea:

Anonymous

#49
Citim nga: "sp1046mhs1"Proficiat, opa! cheerlie-witgeel

Enne, die 'hectiek' moet je lostrekken van je verslaglegging alhier. Niemand zit op een onderling geschil te wachten die hen niets aangaat. aniyes
Maar ik had dat wel duidelijk gemaakt.

Al wat nieuws te melden m.b.t. de Galant?  :idea:

Dank je kerel, is best leuk om opa te zijn, enne hij is gek van auto's :lol:  :lol:  :lol: wat wil je ook met een Vader en opa die gek zijn van auto's.
Ik heb de boodschap wat betreft de hectiek goed begrepen, mijn bijdrage's zullen alleen betrekking hebben op de Galant Dynamic.

Voor de rest weinig nieuws te melden, wellicht dat in het weekend Steven wat zaken aan het blok gaat nalopen. Overigens ik kreeg net van Bastian van JDM een mailje dat hij mij een paar foto's zou toesturen van een Colt met een 4G63 turbo blok, het is dus een multifunctioneel blok, je kunt het blijkbaar overal instoppen, behalve in een ...........Peugeot :(  :(  :(  :(  :lol:  :lol:  :lol:

Joeri

#50
CitimVoor de rest weinig nieuws te melden, wellicht dat in het weekend Steven wat zaken aan het blok gaat nalopen. Overigens ik kreeg net van Bastian van JDM een mailje dat hij mij een paar foto's zou toesturen van een Colt met een 4G63 turbo blok, het is dus een multifunctioneel blok, je kunt het blijkbaar overal instoppen, behalve in een ...........Peugeot :(  :(  :(  :(  :lol:  :lol:  :lol:
hahaha, behalve in een peugeot  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

mijn broer is ook van lancer naar peugeot gegaan hoor, no bad feelings of zo eh :p

sp1046mhs1

#51
Citim nga: "GTI-tje"ik kreeg net van Bastian van JDM een mailje dat hij mij een paar foto's zou toesturen van een Colt met een 4G63 turbo blok, het is dus een multifunctioneel blok, je kunt het blijkbaar overal instoppen, behalve in een ...........Peugeot :(  :(  :(  :(  :lol:  :lol:  :lol:
Met een beetje prutsen kan alles! devil


Citim nga: "Joeri"mijn broer is ook van lancer naar peugeot gegaan hoor, no bad feelings of zo eh :p
Echt veel keuze had ik niet. :|  
Zoals ik eerder gemeld heb: gezinsbelangen spelen boven voorkeuren.  aniyes

Anonymous

#52
Citim nga: "sp1046mhs1"
Citim nga: "GTI-tje"ik kreeg net van Bastian van JDM een mailje dat hij mij een paar foto's zou toesturen van een Colt met een 4G63 turbo blok, het is dus een multifunctioneel blok, je kunt het blijkbaar overal instoppen, behalve in een ...........Peugeot :(  :(  :(  :(  :lol:  :lol:  :lol:
Met een beetje prutsen kan alles! devil


Citim nga: "Joeri"mijn broer is ook van lancer naar peugeot gegaan hoor, no bad feelings of zo eh :p
Echt veel keuze had ik niet. :|  
Zoals ik eerder gemeld heb: gezinsbelangen spelen boven voorkeuren.  aniyes

Zeker weten, jou tijd komt nog wel! aniyes  aniyes

Anonymous

#53
Er is nieuws te melden vanuit Hillegom, het project Dynamic team wordt aangevuld met een extra "monteur" . Terwijl Steven zich bezig houdt met de intercooler, onderwerpt "monteur" Thijmen de Galant aan een extra inspectie :lol:  :lol:



Hier is toch weinig aan toe te voegen, jong geleerd oud gedaan! Heerlijk :D  :D  :D  :D

Joeri

#54
hahaha :D super kleinkind heb je daar maat ;)

Anonymous

#55
Citim nga: "Joeri"hahaha :D super kleinkind heb je daar maat ;)

Ja heerlijk toch, ik kan daar zo van genieten!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous

#56
Afgelopen weekend heeft Steven de verbindingen gemaakt voor het intercooler gebeuren, een hoop passen en meten, maar volgens hem was het allemaal goed gelukt. Ook is de ECU ter revisie aangeboden bij ACTronics, rede het inmiddels bij vele bekende euvel; lekkende elco's. JDM heeft bijgedragen in de kosten! Steven gaat waarschijnlijk zich de komende weken bezig houden met het blok zelf, wanneer de uiteindelijke motor-zwap plaats vindt, is nog niet te zeggen, omdat er nog een onderdeel van het uitlaat systeem back-order is, en zolang dat er niet is heeft het geen zin om er eerder aan te beginnen. worshippy  worshippy

Anonymous

#57
Omdat er een aantal zaken als back-order staan vermeld, is het op dit moment wat stil rondom het Dynamic project.  Zodra er meer te melden is, horen jullie dat uiteraard.


Anonymous

#58


Steven is inmiddels begonnen met het vervangen van een aantal snaren en de oliekeerringen. De spanner en spanrol bleken nog in perfecte staat te verkeren, volgens Steven is deze net vernieuwd zo goed zag deze er nog uit. Via via een adres gevonden (dicht bij huis) waar hij terrecht kan voor speciaal slangmateriaal. Inmiddels is ook de ECU weer in zijn bezit, dus dat loopt wel lekker. Hij wacht nu nog op een speciaal uitlaat passtuk. We haasten ons nergens mee, is ook niet nodig.

Joeri

#59
idd mooi je tijd nemen
nu kan je overal mooi aan en zo