Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Ook maar even voorstellen. Yippie Heb me Galant

Filluar nga Yakumo, Shtator 01, 2007, 02:07:18 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

GHINO

#15
En anders ff spieken wat er in belgië/duitsland is.
kan soms behoorlijk schelen en in totaal plaatje zelfs honderden euro`s goedkoper wezen om te importeren

sp1046mhs1

#16
Citim nga: "Yakumo"Heb gisteren alles zitten uitrekenen wat betrefd kosten ....
Komt er op neer dat het waarschijnlijk toch een lpg  galant wordt, dan alleen nog ff kijken wat er beschkbaar is een 2.5 V6 of een 2.0 Glsi/Glxi komt kwa wegen belasting op het zelfde neer ben nu alleen ff afhankelijk wat er beschikbaar is/komt we zien wel.
Jammer dat er té veel werk aan je Mini zit...  :(

Gelukkig! EIN-DE-LIJK wéér eens iemand die verstandig nadenkt bij de aanschaf van een auto: LPG! Remco, zoek ff goed naar een LPG-G3, scheelt weinig t.o.v. benzine. Bij mij maar €20,- p/kw méér...  8-)

Yakumo

#17
Misschien dat ik het roest nog ga weg halen, dan laat ik het je wel ff weten.

Grtz


Anonymous

#19
Wat voor Galant zoek je en hoe duur  mag het zijn, je wilt iets op LPG? Ja inderdaad sneu voor je dat je de Mini niet hebt kunnen verkopen, maar de volhouder wint, er zijn altijd liefhebbers te vinden voor zulke auto's.

Yakumo

#20
Hoi GTI
Heel eisen pakket hoor.
Galant 8G op Lpg-g3 liefst een sedan
Voorkeur GLSI of V6
Hand Geschakeld Maximaal 5000 euro
Moet ik wel mijn mini verkocht hebben.

Anonymous

#21
Galant van de 6 7 of 8G (sorry, even niet goed gelezen een Galant van de 8G dus) pfffff voordat andere weer gaan lopen zeuren!

Yakumo

#22
8G

sp1046mhs1

#23
Ik begrijp dat je Mini nog steeds rijd. Lekker doortuffen & geen haastige aankoop doen! En 3-ton op de teller is veel. Daarentegen als de onderhoudsgeschiedenis vertrouwen uitstraalt dan is dat weer een geruststelling!  ;)

Yakumo

#24
Mini gaat als de brandweer, dus dat is ook niet het probleem, we zijn nu gewoon toe aan een modernere ruime auto.
Heb de laatste jaren veel aan de mini gedaan maar ik heb er gewoon geen zin meer in.
Maar het is wat je zegt je hebt 4 wielen en het rijdt  :evil:

Grtz

GHINO

#25
Staat een witte VR-4 uit 91 te koop een 6G....
tis ruimer.... tis sneller...tis exclusief.... + het enige wat ongeveer aan ene 6G kapot kan gana is de Ecu :mrgreen:

sp1046mhs1

#26
... en de distri ...

Yakumo

#27
En het is een mooie auto maarreee.........
ben toch verliefd op de 8ste generatie.

Grtz

Blue Eclipse

#28
Doe met je mee de 8ste generatie galant bljft voor mij ook de mooiste. Zeker een GDI Motion uitvoering  :D

GHINO

#29
Citim nga: "sp1046mhs1"... en de distri ...
FOEI!!!! :mrgreen: