Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Paar vragen Spacestar 2004

Filluar nga Jump1975, Janar 03, 2024, 04:41:04 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Jump1975

Hoi,

(1) Heeft iemand een tip hoe ik bij het lampje van de aansteker kom van mijn Spacestar uit 2004?
(2) En heeft iemand verder een idee hoe ik bij de lampjes kom (links van het stuur) mistlamplicht en dergelijke?

>>>>>Ook teller is half verlicht, elders op het forum vond ik voor dit euvel instructies, waarvoor dank.<<<<<

(3) Is het normaal dat het zicht van de koplampen niet zo super goed is in het pikkedonker? (ondanks polijsten, en ondanks stand 0 bij 1 passagier). Valt hier iets aan te verbeteren?

(4) Is er iemand met ervaring in het inbouwen van USB-aansluitingen ten behoeve van de passagiers op de achterbank? (lijkt me handig als we opnieuw ver gaan reizen ermee met ons gezin)

(5) De gordel rechtsachter zat muurvast tussen het deurslot en is daarbij gesneuveld. Via een sloperij een vervangende set gekocht. Is er iets waar ik op moet letten bij het uitbouwen restant en inbouwen vervanger?

Hopelijk mag ik deze verzamelde vragen zo onder elkaar droppen en hopelijk heeft er iemand zin om mij te antwoorden. Alvast bedankt!

Keezx

1 en 2 . tja, bij mij werkt er ook het een en ander niet, maar zolang ik in het donker m'n snelheidsmeter nog kan zien vind ik het wel best....ik heb me daar nog niet mee bezig gehouden.
Nobodie14 weet daar w.s. wel meer over te melden. maar die heeft al een tijd niks meer gepost, weet niet wat daarmee aan de hand is.
3 inderdaad zijn de na de facelift koplampjes niet heel geweldig , ik heb er een tijdje Chinese LED H4's in gehad, deze geven meer licht , maar je ziet er niet veel meer mee, de refelectorlampen zijn gewoon niet goed genoeg daarvoor.
Je kan eens expirimenteren met de nieuwste LED types (zie het Tweakers.net forum mobiliteit), maar oppassen dat je geen "lichtterrorist" wordt...daar zijn er teveel van onderweg..
Als de reflector niet mat is, dan kan je er IMO alleen met  opgepepte halogeen H4 ("Night Vision" o.i.d.)  iets aan doen.
4 Da's een kwestie van een 12V kabeltje trekken in de middenconsole (vanuit de asbak) naar achteren en daar een paar van die dingen in schroeven.
kan ook gewoon met een verlengkabeltje in de aanstekerplug en kastje met USB naar achteren.
5 Da's de bekleding ter plaatste lostrekken en ombouwen.

Jump1975

Ik heb nu het tussenfront er helemaal uit. Morgen hoop ik dan bij de Mitsubishi-dealer 2 kleine lampjes-in-voetje te kopen voor de draaiknoppen van de kachel.
Gelijk ook zou ik de aansteker lamp kunnen vervangen. Maar ik studeer me suf, maar zie niet hoe ik bij dat lampje terecht kom. Het lijkt wel als of de hele lijst eraf geschroefd moet worden, 10+ kleine schroefjes, om een stap dichterbij te komen. Heeft iemand een goede tip hoe ik het aanstekerlichtje kan vervangen?