Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

!!VOORSTELLEN!!

Filluar nga Jochem, Prill 15, 2016, 05:53:25 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Jochem

Hallo ik wil me even voorstellen. Ik ben sinds 2 weken eigenaar van een groene Colt 1.3 GLI uit 1999. Hiervoor reed ik een Mercedes 200d uit 1986 vanwege zijn betrouwbaarheid, aangezien ik dichter bij huis ben gaan werken en de diesel overbodig is geworden ben ik gaan kijken naar een andere auto. Mitsubishi is voor mij geen onbekend merk ik heb in het verleden ook Mitsubishi gereden eerst een Galant 2.0 LPG uit 2000 (lichtblauw). Daarna zelf een Galant 2.4GDI ingevoerd vanuit Duitsland. Dat is misschien ook de reden geweest waardoor ik nu weer terugben bij dit merk vind ze zelf mega betrouwbaar.
Ik wil zelf nog een paar kleine veranderingen doen aan de auto de wielen misschien verlagen en een geluidsinstallatie.
Ik zat op internet te zoeken en ben zo bij dit forum gekomen eerst rondgekeken daarna toch naar aangemeld en moet zeggen heb al leuke verhalen gelezen
Foto's komen nog ik doe dit vanaf een telefoon dus zijn de bestanden te groot.

KEEP UP THE GOOD WORK!

Marcuz77

Welkom hier en veilige kilometres!

Mitsubisushi

Ha beste Jochem!


Ik ben ook nieuw hier en de gelukkige eigenaar van een Mitsubishi Pajero 2. gen. intercooler turbo 5 deurs. Erg blij dat ik deze oude bak nu in mijn bezit heb. Daarnaast ben ik een grote voetbalfan en zit ik vaak op sites zoals online-wedden-bookmakers.nl of andere voetbalsites om het laatste nieuws te checken. Ik dwaal echter af, ik ben hier natuurlijk om over jouw Mitsubishi ervaringen te vragen. Welkom hier!