Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Wieger's Galant 2.4 GDI GLS

Filluar nga Wieger, Janar 27, 2011, 05:34:57 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 2 Vizitore po shikojne kete teme.

Wieger

Gister was de grote dag door weer , wind , bliksem & 'DONDER !!'  zijn we Veendam gereden .
Ik moest daarvoor al vanuit Namen ( Belgie ) naar huis toe rijden ,
Dus heb me zusje gereden in de Galant en hoefde geen eens lief te kijken of ze wou rijden !  :P 
Daar gekomen zijn we daar een uur geweest even gezellig blijven zitten en de velgen bekeken was allemaal super .
Het is gewoon een vaage maat en ze zijn er bijna niet 2dehands . ( 4X114 7J 17 inch ET 40 )
Die jongen heeft ze ook speciaal moeten bestellen voor ze hyundai coupe .
Ik zou jullie niet langer in spanning houden hier zijn de foto's !!


















Wieger

dankje wel zoals je ziet zijn het de AEZ XYLO geworden .
Alleen de velgen die eraf kwamen waren 225/45 en dit is 205/40 dus ze de omtrek is nog kleiner dan de originele 15 inch banden die er onder horen !  :P

Chaoth

Netjes, Wieger!

Had je neit meteen twee setjes mee kunnen nemen? :P Is ook wel iets voor onder mijn Colt hehehe.

Wieger

haha , nou deze zijn kleiner dan me 15 inch reserve wiel dus als het de zelfde steek is moetie wel passen haha !

KNOEI 8G

 :) Nette velgen hoor!!! Ben ook al tijdje opzoek naar een mooier setje voor mijn G, maar idd er is 2ehands weinig aan te komen....  >:(

De beste maat banden voor 17" velgen is trouwens 215/45 deze zijn nagenoeg evengroot als de standaard banden op de G.

DannyColt12v

mooi setje velgen man ;)

en nu nog verlagen?? :D

Wieger

Citim nga: DannyColt12v ne Korrik 07, 2011, 10:07:33 PD
mooi setje velgen man ;)

en nu nog verlagen?? :D


ja dat komt goed wil volgende maand even kijken , maar moet even zien hoe alles loopt anders wil ik koni's met eibach veren :D
heb deze maand al 600 euro uitgegeven en dat is wel even genoeg :P

Wieger

Ik had nog speakers liggen van de Colt en nu zag ik op het GF dat deze 16.5 cm er ook in kunnen ,
dus dat maar even gedaan :D
















Wieger

nou je ziet niks van die groene kleur  8)
ik heb wel zo grote sticker er bij maar die doe ik maar niet op me raam  :P

Wieger

haha nou ik vind het wel goed zo is ook niet zo opvallend ;) .
Maar het klinkt subliem nu alleen achter speakers nog eens vervangen en misschien achter in de deur nog speakers inbouwen dan is het net een bioscoop :D

Wieger


Chaoth


Wieger

ja klopt , dus ik heb er nu al 6 speakers  :-[

Wieger

Laat weer even wat van me kant horen over de Galant en de Space Star .
De mitsu's zijn deze maand allebei op de zelfde dag voor de APK geweest lekker makkelijk te onthouden  :P .
Bij de space star moesten de koplampen gepolijst worden omdat het lichtbeeld niet goed was .
Dit geintje koste 65 euro !!  ??? 
De mijne is goed door de apk gekomen alleen de fuseetjes voor komen eraan en 1 band was raar afgesleten ( daar was ik al bang voor ) maar al om al gewoon goed gekeurd :D


Gister weer 2 rubberboten uit het water getrokken met de trailer want het is het einde van het SKS Skûtsje zeilen  :-X




Space Star 1.6

Hoe kan het nou dat space star koplampen moeten gepolijst worden ? die space star komen toch uit 2003 ? mijne 2001. beetje raar. mijne is nog ouder. En is apk goedgekeurd.