Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Probleem afstandsbediening deurvergrendeling Carisma

Filluar nga josgeneral, Janar 31, 2015, 05:29:42 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

josgeneral

Hallo Jongens,

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik heb een Carisma uit 2002 met een afstandsbediening om de deuren te openen van afstand. Het is een losse afstandsbediening. De auto zelf start ik altijd met een gewone normale sleutel zonder chip.

Op de afstandsbediening staat lock en unlock. achter op de sleutel staat: TRW model: FCC ID: GQ43VT6T

Helaas werkt deze niet meer. Ook na het vervangen van batterijtjes werkt het nog niet. Het rode lichtje op de afstandsbediening zelf licht wel op. In de auto zelf met de knop in de deur kan ik wel de deuren op slot en openen dus de centrale deurvergrendeling zelf werkt wel goed. Enkel niet de afstandsbediening.

Zekeringen heb ik al gecontroleerd en accu is ook al van het stroom af geweest.

Heeft iemand nog een idee om dit te repareren of moet hij opnieuw ingeleerd worden?


Bedankt alvast!

Evo driver


SpaceStar

De afstandbediening heeft maar één CR2032 knoopcelbatterij nodig. Daarnaast kun je de afstandsbediening voorzichtig uit elkaar halen (kliksysteem). Alle onderdelen even goed schoonmaken. Printplaatje en dan met name de gouden connectors schoonmaken met een klein beetje alcohol op een wattenstaafje. Vervolgens even droog blazen. Probeer het nu eens.