Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Even voorstellen MITCHUBISHI galant VR-4

Filluar nga mitchubishi, Tetor 07, 2010, 07:14:48 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 2 Vizitore po shikojne kete teme.

mitchubishi

#30
Uhh hoe bedoel je het dan wél als ik vragen mag?

Heb hem nogsteeds niet opgehaald hé vandaar dat ik ook vroeg wat er aan mankeerde toen maar daar werd geen uitspraak over gedaan helaas. Dus als iemand wat weet of het ding... heeft van voor tot achter in elkaar gezeten, post dan aub wat.


eerste goodies binnen iig :mrgreen:

hieronder een linkje want dat posten van foto's lukt me niet op de een of andere manier, blijft vaag, zal het zo eens met internetexplorer proberen, misschien dat dat wel werkt????

http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=fto ... y=BMPGKP3Y

sp1046mhs1

#31
Mitch,

Als je een plaatje gehost heb, klik dan eens met je rechtermuisknop op de afbeelding. Middels eigenschappen kan je de locatie boven water toveren. En dan krijg je:


Jelle

#32
Citim nga: "mitchubishi"hieronder een linkje want dat posten van foto's lukt me niet op de een of andere manier, blijft vaag, zal het zo eens met internetexplorer proberen, misschien dat dat wel werkt????

http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=fto ... y=BMPGKP3Y

@ mitchubishi

Wat je nu heb gedaan, dat heb je goed gedaan!
Alleen je heb het linkje gepost tussen //

Probeer nu hetzelfde te doen maar in plaats van // doe je nu    ( staat links naast de // )
Succes!

Jelle

#33
G#dver nu lukt het mij niet meer :evil:

Probeer nu hetzelfde te doen maar in plaats van // doe je nu  met de Img  ( staat links naast de // )
Succes!

sp1046mhs1

#34
Je kan ook even klikken op "quote" en dan zélf even kijken hoe de opbouw van een link is...  :geek:

mitchubishi

#35
ik gebruik thuis google chrome dus dat rechter muisknop werkt dan niet.....
Ga het straks eens met explorer proberen, ik doe trouwens al (img)(/img)

niemand nieuws vwb de galant? ik wil niet graag een miskoop doen namelijk

mitchubishi

#36

mitchubishi

#37
kiek met explorer doettie het dus wél

Evo driver

#38
mooie metertjes ik moet ook maar eens zoiets gaan aanschaffen. Van welk merk zijn deze ??

En wat ik bedoelde was omdat de auto al zolang te koop staat en al met mankementen heeft aangegeven hoop ik voor je dat je geen kat in de zak koopt om het zo maar even neer te zetten maar aan de andere kant je bent handig genoeg  ;) .

gr. remco

sp1046mhs1

#39
Goed zo, Mitch!

V.w.b. je Galant: de voor- en tegens zijn wel bekend hier op dit forum. De looks alsmede de kwalen zijn veelvuldig genoemd. Jou exacte aankoop kan ik niet beoordelen, ken de auto niet.

Joeri

#40
ben ook benieuwd naar het merk van de metertjes
zien er goed uit ;)

mitchubishi

#41
Hey, die "kwalen" van die auto die veelvuldig zijn genoemd daar ging het me dus om....die kan ik niet vinden, das het hele punt nou juist. Zit hier pas sindskort op he forum. Het klopt inderdaad dat hij al langer te koop staat ja, waarom weet ik niet denk gewoon dat hij er veel te veel voor vraagt...Hij heeft al eens te koop gestaan voor 6000!!! Slaat natuurlijk nergens op voor een auto die niet in prachtstaat is.

Anyway de metertjes zijn van "autometer"  type Phantom..

http://www.autometer.com/cat_gaugelist. ... d=4&szid=2  :mrgreen:

sp1046mhs1

#42
Op zich heeft de 6G niet veel kwalen. Let goed op voor lekkage en getectyleerde delen. Hier wil zich nog wel eens wat roest vormen.

mitchubishi

#43
dus de achterpanelen en rondom het dakraam?
heb geen roest kunnen ontdekken maar weet dat de evotjes veel last hebben van roestplekken op het dak.
schijnt normaal te zijn , zover ik weet is een galant volledig verzinkt dus roest uitgesloten mits er schade is geweest

GTI-tje

#44
De 6G Galants zijn nog uit de tijd van de gestaalde perfectie, weinig tot geen roest. Alert zijn op de afwateringsgoot, daar kan zich nog wel eens vuil ophopen (bladeren-vuil) waardoor er water blijft staan, als dat te lang blijft staan kan er roest ontstaan wat je niet ziet, en ja de tijd doet dan de rest. Hangt er ook vanaf waar de auto geparkeerd staat. Als deze in de buurt van bomen staat is het raadzaam om regelmatig even de afwateringsgoot te inspecteren en eventueel opgehoopt vuil te verwijderen. Kijk ook de rubbers even na, bij een HB wil die bij de kofferbak nog wel eens gaan lekken. Mijn GTI is nu 21 jaar oud en vrijwel roestvrij. De 4G63 motor is een bijzonder sterke motor, zowel in de gewone als in de turboversie. Heeft een fijne vlotschakelende versnellingsbak, geen problemen met de draagarmen, geen roest in de wielkasten, geen te slappe vering. Ik denk wel dat er verschillen zijn wat betreft de VR4 uitvoering. Zo is de Galant Dynamic (4WD-4WS) steviger/anders uitgevoerd wat betreft het onderstel dan mijn GTI. Voor de rest hangt het er ook vanaf hoe een auto is onderhouden en behandeld/bereden dat is voor iedere 6G eigenaar weer anders.